boost Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 mykje kosta dei nye da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerh Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 du kan sende de sånn at jeg betaler portoen. men er det seriøse lykter? mange av de der som kondenserer på innsiden av glasset skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 mykje kosta dei nye da ? Jeg betalte i overkant av 3000,- rogerh: Da noterer jeg tilbudet ditt. Hmm... jeg har ikke hørt noe om kondens på disse lyktene ihvertfall. Jeg har selv slike, men i sort, og til sedan, så jeg finner isåfall ut det selv hvis det skulle skje.. Minnes det er FK-lyktene som sliter med kondens elns.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 *tralala?* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Hm, du selger de jo for nypris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg går bare utifra det jeg betalte jeg. De er dessuten ikke mye brukt (jeg har selv ikke engang brukt dem). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 hva er det som er så bra med prosjektor angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Annet ord for linselys. Det er angeleyes fastmontert i lyktene og er designet med dem. Ikke ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremi2k Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Har interesse på lyktene.. Men med interesse kommer jo spørsmål Er d linselys på både nær å fjernlys ?? Også er d hellykter ? (fastmonterte blink på dem)? I såfall, hvordan er de å få presset inn i lykterommet da jeg nesten måtte skru av grillen for å få på mine forige angle eyes.. ? Ved ett eventuelt kjøp må du være 110% sikker på at de passer coupè.. Ellers vil jeg ha mulighet til å returnere dem for kjøpesummen.. Kommer med bud etter alle svar, og når jeg har skjekket kontoen min Mvh Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremi2k Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Ikke mye svar her nei Seriøs selger ?? Eller er de solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Har interesse på lyktene..Men med interesse kommer jo spørsmål Er d linselys på både nær å fjernlys ?? Også er d hellykter ? (fastmonterte blink på dem)? I såfall, hvordan er de å få presset inn i lykterommet da jeg nesten måtte skru av grillen for å få på mine forige angle eyes.. ? Ved ett eventuelt kjøp må du være 110% sikker på at de passer coupè.. Ellers vil jeg ha mulighet til å returnere dem for kjøpesummen.. Kommer med bud etter alle svar, og når jeg har skjekket kontoen min Mvh Kim Hei hei! Sorry for at jeg ikke så at noen hadde skrevet her. Jeg har satt topic-en på VARSEL, men den funksjonen faller faktisk AV. Anywho... Det er linselys på kun nærlysene. Det er hele lykter ja. Fjern-, nær- og blinklys i én stor og fin bit (derfor jeg liker dem). Trenger ikke skru av grillen, bare det -normale- man må skru av for å fjerne / legge til lykter. Jeg er -GRÅDIG- sikker på at de passer en coupé, siden jeg kjøpte den i den tro at de passet til min sedan. De satt originalt på en cab, og jeg ble opplyst at dem skulle passe på min også. Altså, de passer kun til cab og coupé. Hvis de ikke skal passe fysisk (dvs, hvis de ikke passer, så har du faktisk en sedan ), så er det pengene tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SJ-Mannen Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hallo når har jeg overført pengene:D Håper bilen ser kanon ut etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Yeah! Kommer til å bli bra! Da setter jeg den som solgt her på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå