Øystein E30 M3 Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Lurer på om ikke en kamerat av meg har ett ekstra sett grøftelys.. jeg skal sjekke!! 7000 får den bilen tror jeg er ett meget bra kjøp,grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Sorry,han hadde ett sett ekstra men begge de var vist sprukket glass i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Jepp, den leppa der er en såkalt Limited Edition leppe, original BMW. Den kom med- og uten lufting til oljekjøler(325i). Sjelden, som Bimmerdude sier her. Behold den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Sorry,han hadde ett sett ekstra men begge de var vist sprukket glass i Okai.. Men sei en rimlig pris da så kan hende jeg kjøper uansett. Dei sprekker uansett etter et årstid.. Billig pris so kan hende jeg kjøper alikavell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jepp, den leppa der er en såkalt Limited Edition leppe, original BMW. Den kom med- og uten lufting til oljekjøler(325i). Sjelden, som Bimmerdude sier her. Behold den Ja de blir vell til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 leppa burde du beholde ja!! fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 takk.. Noken som veit om fine felger til bilen min? Veit om desse: Brock b1 keskin tuning kt3 borbet a noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Samme leppe som jeg hadde på min gamle E30 det der... Bare at leppa på min bil fikk møte saga mi Synes den ble litt kjedelig og satte inn netting.. Ang. felgvalget ditt så er jo Borbet en sikker vinner spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 Fin bil du har. Jo, Borbet er råe felger men syns det er litt for vanlig.. Egentlig same med Brock B1, men jeg har også lyst på noe chrome? Siste felgene som jeg fant og fekk sinnsykt lyst på nå er Barracuda Indy. Noen andre formeininger om hvilken felger som passer best på E30 eller? gjerne bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 lurer også på mykje hk e har i bilen min.. Bilen har 125hk ifølge sann der liste. Itillegg har eg 325i eksos(dobble rør istedefor enkelt rør fra 320i) åsso har e kn-filter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 lurer også på mykje hk e har i bilen min..Bilen har 125hk ifølge sann der liste. Itillegg har eg 325i eksos(dobble rør istedefor enkelt rør fra 320i) åsso har e kn-filter... Men tror ikke at du skal banne i kirka på at det gir noe særlig høyere effekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 gratulerer med den nye bilen, var bra kjøp det MIM felger er konge på E30, trenger ikke være for store heller.(15" eller 16") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 skrudde bbs med polert bred kant er det nesten ingenting som slår etter min mening ellers så tror jeg de keskin felgene er ganske fete(5eikete skrudde?) hvite 6eiket/5eiket compomotive felger er jo og tøft:) mye å velge mellom, hehe. men bilen din ser utrolig tøff ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 skrudde bbs med polert bred kant er det nesten ingenting som slår etter min mening ellers så tror jeg de keskin felgene er ganske fete(5eikete skrudde?) hvite 6eiket/5eiket compomotive felger er jo og tøft:) mye å velge mellom, hehe. men bilen din ser utrolig tøff ut:D Takker.. Har funnet ut att jeg skal bestille felger ifra sharif med dekk ferdig pålagt. Fine felger med polert kant og greier.. Kvite felger er også veldig rått..dilemma delux.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 takk..Noken som veit om fine felger til bilen min? Veit om desse: Brock b1 keskin tuning kt3 borbet a noen flere? Brock B2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå