sundan2k Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg har i mange år hatt det som forsikringsselskapene kaller for bilforsikring. I slutten av april kjøpte jeg den tingen som forsikringen skal dekke og endelig skjønte jeg hva bil er for noe. Det jeg i 17 år har hatt tidligere er fremkomsmiddel. Dette er det man kan kalle for bil. Før så bestod reise fra A til B ikke så mye i selve komforten Mellom A og B, men gleden i endelig å komme seg til B. Nå om dagene er gleden mellom A og B i høysetet. Har hatt bilen i 1 måned nå og ca 3000 kilometer er tilbakelagt. Hvilken bil er snakker jeg om? Jeg tror det er den minste i 3 serien, nemlig en 316Ti. Denne bilen er veldig godt utstyr til tross for at det er en liten model. Det jeg har lært meg om BMW denne måneden er at bilen er en E46 2003 model proppet med utstyr fra fabrikken. Jeg kaller den en prestine bil da det ikke er skrudd en skrue i den utenfor Bayern. (ok 4 skruer til skiltene). Her følger noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva er det som står på bakluka på bilen? Eller er det bilder av en annen bmw lik din? Disse compactene er jeg ikke noe fan av egentlig, blir litt for mye alfa romeo for meg.. Sikker en artig bil, den er jo ikke stygg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 På bakluka står det ///M. Samme på fronten. Neida dette er bildene av min bil slik den ble presentert hos forhandleren. Eneste ulempen er at den sporer litt, noe som jeg ikke er vandt til fra tidligere biler. Er kanskje litt for breie (225 R17 45) dekk til norske veier, men fikk 4 hjulskontroll for en uke siden og den ble litt bedre. Tror nok andre dekk vil gjøre susen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Bilene der er fine. Men et stort minus er bakenden..Som han før meg sa, den likner mer på en Alfa Romeo bakafra.. Men uansett, GRATTIS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 fin bil.. men, helt ærlig.. du har vel ikke detta ///m - merket på bilen? vælkømmin skal du og din bmw være hit til oss håper du lærer og sette pris på dette forumet like mye som du setter pris på din bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Ser _veldig_ ut som om det står M3 på den bakluka der... Og M-merke i grillen... Kan umulig være veldig originalt fra Bayern. Er riktignok ikke skrudd med skruer, men... Gratulerer med valg av riktig bil-merke iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 absolutt en pen bil! Men m merkene bak og foran hade jeg tatt vekk selvom de er aldri så originale. Ang sporing så hjelper det å velge dek som har avrundete dekksider. Jeg kjøpe noen ny continental dekk i samme dim som du har. Og i helsikken så det sporet med de nye dekkene. Jeg stilte hjulene ved siden av de gamle, conti dekket var nærmest rettkantet i dekksiden mens de gamle var ganske avrundet. Jeg liker e46 compact. btw, å sitte seg inn i en japaner etter å ha rattet det rattet ditt blir som å plukke bær med boksehansker. Helt jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 M3 merket ser noe slikt ut. ///M3 Bilen kjøpte jeg jo brukt, så om forrige eier har klistret noe på, vet jeg ikke. Forrige eier var 63 år???? 63 år !!! Du kødder sa jeg til selger, men etter litt internett søking fant jeg ut at det stemte. Selfølgelig ville jeg fjernet merket om gamlingen hadde satt sel på et M3 merke. Kan nok i enkelte tilfeller være litt idiot av meg, men gal?? Ikke enda... Bilen har orginal M-Sportpakke fra Bayern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, bilen din har sikkert M-pakke, men noen M3 har den aldri vært. M3 er en modellbetegnelse, bilen din er en 316Ti, ikke M3. M3 er toppmodellen i 3-serie programmet. E46 M3 har 343 hk og kommer kun i Coupé- og Cab-utførelse. Det merket har _ikke_ kommet på fra fabrikken. Dette er en E46 M3: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Skrev kanskje ikke godt nok. M3 merket ser slikt ut ///M3 mens det merket på min bil er ///M Skal jeg plukke av M merket på rattet, dørken, girkula og fothvileren også??? Er da knusende klar over at det ikke er M3. (på forhånd unnskyld for forsvarsposisjonen).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Nei, for all del. Ha gjerne M-merkene på du, men det jeg hang meg opp i var merket bak. Klarer ikke å se at det står noe annet enn M3 bak på dette bildet. Men uansett, du vet jo best hva det står på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 he he. Ja skal si meg enig at på det bildet ser det nok ut som det står M3.. Skulle vært bra dust hvis man kjørte rundt med minste 3 serie og M3 merker på den. Kanksje jeg kunne kranglet meg til å fått samme forsikring som M3 også. he he.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 tror vi må ha ett bilde til jeg. av emblemet bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Det er M3 emblem på bakluken, ingen tvil om det.. Men muligens det ble byttet før du kjøpte bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 he he. Ja skal si meg enig at på det bildet ser det nok ut som det står M3..Skulle vært bra dust hvis man kjørte rundt med minste 3 serie og M3 merker på den. Kanksje jeg kunne kranglet meg til å fått samme forsikring som M3 også. he he.... Kanskje forhandleren har fjernet 3-tallet etter at disse bildene ble tatt, men før du kjøpte den? Vel og merke om det er forhandleren som har tatt disse bildene. Til en annonse tenker jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå