Gå til innhold

første bilen min SELGES

Share

ga du meg tips nå??  

54 stemmer

1. 1. ga du meg tips nå??

• ja
      8
    • nei
      30
    • nei men du får et senere
      17

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvorfor du valgte å kjøre akkurat på plenen? ;)

jada du skal tilogmed få svar!! jeg er bare 17år (det er hoved grunnen), det er ikke skilter på bilen, jeg har grusvei opp til hoved veien men den er midt på ei åpen slette og jeg får ikke snudd før jeg er ved veien og det er no dritt hvis purken kommer + at jeg bare skulle vaske bilen og sjekke at den fremdeles var i orden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå hadde jeg en far min kjenner fra NAF til å se på bilen min i forrige uke, og han fant to feil med bilen, litt rust på bremseskivene foran og et rusthull på størrelse med et kronestykke i venstre hjulbue bak :D

Deler er bestillt og noen kom i dag

Bilder:

41007anetteskamera011.jpg

(hadde trøbbel med å lukke panser pga lite bulk)

41007anetteskamera010.jpg

41007anetteskamera004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg en liste med smådeler som trengs på bilen:

- håndsveiv til takluke

- noe plast rundt radiator)på venstre side av den)

- knappen som trengs for å ta ned håndbrekket(litt upraktisk å stikke en finger inn i hullet for å trykke inn en kanpp der :D)

- papp under ratt (ikke nødvendig egentlig men blir penere med den)

send pm hvis du har det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

vel vel, mye har skjedd siden sist, bilen har vært på verksted og bremser har blitt skiftet, satt på nye lykter, nye felger er satt på, rust er sveiset, cluch skiftet(den gamle var det ikke noe igjen av!!!) og bilen er blitt tektylert.

Bilen har også blitt EU-Godkjent og jeg har fått skilter:D:D

slenge opp noen bilder så dere kkan se hvor langt jeg har kommet :D

DSC00442.jpg

DSC00441.jpg

DSC00440.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den va fin allerede jeg! Keep it this way!

Denne bilen vekker minner hos meg - gode gamle dager!

Hvordan er interiøret forresten? Og du trenger ikke bytte ut rattet. Synes faktisk det er penere enn mange av de som BMW har levert i ettertid (les: for eksempel bussrattet i E36)

Motor kan du jo selvfølgelig bytte med tiden. Og en smule senk kanskje? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

intereøret er støkent, satt skinntrekk på setene foran og vurderer det bak også, gikk over bilen innvendig i går så nå er den kjempefin inni :D vet ikke helt om jeg skal senke, når jeg har på de hjula som skal konverteres til vintehjul subber bilen i noen humper på vein ned til huset :(

men skal da ha nytt enderør!! trur det sitter effekt anlegg på den, så ikke ut som det var orginalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
jeg vil ha sperre!!!c,'

men nå er det i skrivende stund 9 dager til oppkjøring så da er det ikke lenge til lappen er i boks!:D

Har det noe å si om du får sperre nå? Med en 316 har du ikke så mye motor, akkurat :wink: Hva med å vente til du har skaffet deg en litt grommere motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha sperre!!!c,'

men nå er det i skrivende stund 9 dager til oppkjøring så da er det ikke lenge til lappen er i boks!:D

Har det noe å si om du får sperre nå? Med en 316 har du ikke så mye motor, akkurat :wink: Hva med å vente til du har skaffet deg en litt grommere motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...