Tweety bimma Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Du kan jo si det sånn, samt det kræsjer med Gatebil(Rudskogen) den helga også . Vi er noen kamerater som pleier å være på det siste Gatebiltreffet hvert år. Så jeg får prøve å få tid til BMW dagene på Rudskogen i helga . Hadde no desidert vært best å oppleve bmw dagene på rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hva gjør du i Haugesund? Noe bra mus du jakter på? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Da er ferje-streiken over også, så da gjør det vel saken enklere for dere på feil side av fjorden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Er ikkje vanskeleg å bestemme seg kor eg hadde gått vist eg hadde fri, men må dessverre jobbe.. Men eg forventer full oppdateringer her, gjerne en egen tråd med MASSE bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 SE, kunne du tenkt deg lørdag eller søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Hva gjør du i Haugesund? Noe bra mus du jakter på? =) hehe nei det har jeg fra før Fatter bor der borte så ska på besøk,og han er en ganske opptatt mann så er ikke så ofte det passer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 HVilken dag reiser gjengen fra Vestfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Et lite spørsmål. jeg er ikke medlem av BMWCCN, får jeg da ikke kjøre inn på rudskogen å vise frem bilen??? er da så god plass på rudskogen at dette ikke burdet være noe problem. synes det er dårlig hvis ikke folk med bimmere får kjøre inn. betaler jo faktisk 150 kr for å komme inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 syns også alle BMW'er skal få parkere der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Du må være medlem for å parkere ved banen, mener jeg. De pleier å stå ved 'hovedbyggningen' og sjekke inn folk, så det er jo mulig å stå utenfor der, er snakk om 50m unna resten av bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Må være medlem av klubben for å stille ut bilen ja. Du kan parkere bak kiosken der evt og gå inn Du betaler ikke 150 for å gå inn, 150 er pr bil Geira, vi reiser lørdag morgen kl 07.30 fra Horten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Off, det blir for tidlig for meg tror jeg =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 ja oki. skjønner. vi reiser kl 8 fra jessheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Cruiset rundt badeland i Særp, det var kommet endel Bimmer-folk på hotellet, blir nok en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Da ses vi om noen timer da folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå