535-91 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Hadde det nettopp litt moro i lyskrysset (på Kjeller for de som er kjent). Stod bak en rød turbosak og ventet på grønt, klarte ikke å dy meg og brumma litt bak for å sørge for at han så meg . Da det ble grønt rullet vi begge pent i gang i første gir og så dro han på. Jeg hadde jo ventet på dette og var klar som ett egg, eller seks.Vi dro ut første og andre før rundkjøringa kom, jeg lå fem meter bak hele tiden. Jeg var storfornøyd, litt mindre fornøyd da jeg så det var en blondine som kjørte, men hun dro i alle fall på som en mann... Noen som vet hvor raske disse bilene er..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Raske. Men kommer jo uansett an på hva slags type Evo det var. Er jo en hel haug. Er vel VIII eller VIIII de har kommet til.. Tror uansett ikke at en 535 klarer å holde noen av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Fra 6 og oppover er de vel nede på 5-tallet 0-100..? Uansett er det biler som kan få M3 og M5 til å slite, både rett frem og på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 lyskryssrace har alt med sjåføren å gjøre. holdt en volvo s80 t6 med is min ut av en runkjøring og opp til 140 men på papiret er jo den MYE raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå