Thomas-G Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ahh.. Deilig. Endelig litt tegn til sol og varme igjen.. Har kjørt rundt med taket av stort sett hele dagen Kjenner jeg blir i litt ekstra godt humør når detta været er så måtte bare få delt det med dere andre Her er noen bilder av dagens kjøring (Sry kvaliteten, men bildene er bare tatt i full fart med mobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ja, deilig med litt bedre vær, men det har vært vekslende idag. Tror det skal bli bra i helga, men tempraturen blir vel ikke så mye å skryte av . Skal ihvertfall bli deilig å kjøre nyvaska blank BMW i solskinn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Nais! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ja, Thomas.. Du er flink med de bildene dine Var deilig og kjøre uten tak i dag ja! Får hive inn ett bilde jeg også tok da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Digg meg sol og varme , men her er ikke været mye og skryte av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ikke mye bra vær her på kløfta heller... Regnet på vei inn mot oslo idag også.. Men men.. noe andre fikk ihvertfall været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 liker å kjøre med cabben nede når det regner jeg ... ellers er det jo bare å kle på seg noe jævlig... spiller ingne rolle om det er kaldt da... finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær vet dere .. Er det sol og man har cab skal man faenmeg kjøre med den nede uansett hvor kaldt det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 åhh... vil har ny BIMMER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 ja digg at det endelig er sommer ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Nice Hadde en slik jeg også men jeg tror jeg kan telle på en hand de gangene jeg kjørte uten tak Cab. på vestlandet er så som så Ha en fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Ser meget bra ut dette, og det blir sikkert ikke noe verre i morgen når turen går til gatebil på våler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 er fin vær i tr.heim og no...atpåtil så er det treff om en time så jeg skal legg ut noen bilder når jeg har tatt ned det store soltaket på kjerra... Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 er fin vær i tr.heim og no...atpåtil så er det treff om en time så jeg skal legg ut noen bilder når jeg har tatt ned det store soltaket på kjerra...Mvh Stian S Må si det var en veldig pen bil du hadde! Men pliiis vask den neste gang før du drar på treff! Likte også skiltplaten din Jeg sto parkert nesten rett ovenfor deg (Rød Mazda Mx-3) Har bilde av bilen din jeg kan legge ut hvis du har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå