Gunnar Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Mesta har jo sitt utspring i Statens Vegvesen da, så er vel ikke så rart at de har mesteparten av jobbene.. at det påstås at alt blir lagt ut på anbud - velvel... Her i Vestfold (og Østfold) er det stort sett Mesta og Hæhre som holder på. Det ene prosjektet sykere enn det andre.. holder på bare en km herfra, med fortsettelsen på nye E18. Helt SINNSYKT prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 @GUNNAR OT Fått m@il magne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 men tilbake til topic ja.. jeg har sendt mail til bonrath og team dynamics. svært lite svar og få. skjønner faen ikke hvorfor TÜV papirer skal være så forbanna vanskelig å få tak i !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Nei det er sant Magne, rimeleg fustrerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 holder på bare en km herfra, med fortsettelsen på nye E18. Helt SINNSYKT prosjekt. synes du de lager for gode veier?? grunnen til at mesta får så mange jobber er vel at de sitter på det meste av kompetansen, i tillegg er de de eneste som har organisasjon stor nok til de store prosjektene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 synes du de lager for gode veier?? Nei.. at prosjektet er SINNSYKT betyr rett og slett at det er SINNSYKT. De SPYR ut på milliarder på ting som absolutt ikke hadde vært nødvendig, i stedet for å gjøre det enkelt og bli ferdige. Store deler av veien graves ned og legges i tunneler uten at det er nødvendig, og de styrer også store deler av veien inn i fjellet helt bevisst. De har også bygd skikkelige veier og broer bare for å ha de i 1-2 år, og så rive de. For ikke å glemme saker som f.eks. denne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107297 Froskeundergang for å verne froskebestanden i en liten bekk nedi her, men at bekken ble fyllt igjen da de bygde undergangen til 14 millioner tenkte ingen på... så det står altså en lekker 1 meter høy helt meningsløs undergang nedi her, til 14 millioner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Froskeundergang for å verne froskebestanden i en liten bekk nedi her, men at bekken ble fyllt igjen da de bygde undergangen til 14 millioner tenkte ingen på... så det står altså en lekker 1 meter høy helt meningsløs undergang nedi her, til 14 millioner. Hey hey gunnar.. nå må du bruke riktig informasjon her! også blant annet padder, oter, bever og mindre hjortedyr som vil få glede av den nye broen. Det er ikke bare frosker! tenk hvor glad bambi er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg ble stoppet på vei til Våler på fredag, og fikk mangellapp på skiltet foran (lite), måtte fremskaffe dok. på felger og dekk også måtte jeg gjøre om antall sitteplasser til 2. Eksos, monovisker, bur, speil, nevnte han ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 men tilbake til topic ja.. jeg har sendt mail til bonrath og team dynamics. svært lite svar og få. skjønner faen ikke hvorfor TÜV papirer skal være så forbanna vanskelig å få tak i !!! når eg godkjente bilen min i fjor sommer på bt så hadde eg ikkje med meg riktige TUV papirer på felgene, de fant han selv på nettet, alt gikk som smurt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 hmm.. får håpe han finner TÜV papirer for meg også da hehe hadde vert kjekkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 det var dette jeg fikk til svar fra tyskland Hello this wheels havent been sold in Germany with TÜV Certificates for BMW e30 Series. Therefore we do not have any TÜV Certificates for those wheels available. Sorry. kind regards, Marcel Valdez hva gjør man da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 hmm.. får håpe han finner TÜV papirer for meg også da hehe hadde vert kjekkt etter mitt syn skulle ikke mine felger blitt godkjent på bilen, da det tuv papiret eg hadde kun gikk opp til 7" felg, og på min bil sitter det 8" han fant papirer på en tisvarende felg, og sjekket klaringer og godkjente det. dette var riktignok ikkje på ein bmw, men godkjent ble det vertfall. han fant bare TUV på en felg med samme dim, ikke TUV på felger til en spesifisert bil.. men tviler på alle BT er så medgjørlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Hey hey gunnar.. nå må du bruke riktig informasjon her! også blant annet padder, oter, bever og mindre hjortedyr som vil få glede av den nye broen. Det er ikke bare frosker!tenk hvor glad bambi er nå! Ja, ikke sant! Jeg tror de kan bruke undergangen til elgene og hjortene som er 200 meter (!!) lenger opp. Den kosta 8 millioner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 det var dette jeg fikk til svar fra tysklandHello this wheels havent been sold in Germany with TÜV Certificates for BMW e30 Series. Therefore we do not have any TÜV Certificates for those wheels available. Sorry. kind regards, Marcel Valdez hva gjør man da ? samme problemet hadde jeg for 2 år siden. tok kontakt med pole position, dem skrev et ark der dem gikk god for felg/dekkdim til min bil. (hadde kjøpt hjula der....) det var godt nok for BT;) håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 hvis ikke jeg får tuv papirer så får jeg bare dra til BT å se om jeg får godkjent dem. kan hende at dem godkjenner dem siden dem ikke subber og stikker utenfor bilen. rullediameteren er lik som med orginale dekk og felg,, så får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå