Gå til innhold

m3 evo 3 flipp

TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Den passer vell ikkje bilen din Øystein.? Torebmw har vell ikkje M3 koffertlokk? Han har samme flippe som meg, ergo så blir den for smal til vinga di.

der tar du feil stian..har orginal vinge og orginal flipp..ja har den enda

Rekna med det var den på bilen din du skulle selge eg...

Edit: Korleis tek eg feil da? Forklar meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye att og fram mellom deg og stian her :D Men slik jeg forstår det så passer bredden greit til min vanlige M3 vinge uten "spor"!?

Jeg og han som ville ha den diffen tar oss muligens en tur ned til Haugesund en dag vi da,er jo ikke lange turen det :D Så får vi kanskje kikke litt på gliset ditt også? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye att og fram mellom deg og stian her :D Men slik jeg forstår det så passer bredden greit til min vanlige M3 vinge uten "spor"!?

Jeg og han som ville ha den diffen tar oss muligens en tur ned til Haugesund en dag vi da,er jo ikke lange turen det :D Så får vi kanskje kikke litt på gliset ditt også? 8)

det er bare til og ta turen ja.jeg er på verkstedet hver dag jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det kan jeg forklare meget enkelt med at jeg har orginal evo 3 vinge.lik din.ergo ingen forsjell i bredde på denne..

Kan jeg spørre hvordan du har festet en original Evo III vinge på et vanlig E30 koffertlokk?

Vingen er jo tross alt breiere enn lokket.

Sorry OT :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette så vanskelig og forstå da :lol: ja den er litt breiere enn lokket,men en m3 org er ikke breiere over hekken en min.det er bare til og måle en org vinge..vinga mi er 130cm bred.på en m3 så går den heller ikke vinga helt ut i bredden på lokket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Satser på å ta en tur vi da,blir nok ikke før fredag/lørdag så du må gi en lyd før du eventuellt seller den til noen andre! Er greit når vi er to stykk som vil kjøpe noe av samme person! :) Sender deg en pm når jeg vet litt mer om når vi kommer!

den er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...