turbo_fever Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Hvor kan jeg legge ut en liten film hen?? Sku ha lagt den på prosjekt tråden min. Men hvilke program bruker dere for og føre over film fra kamera til pc? Jeg brukte pinnacle studio 10,5 men synnst det blir for dårlig. Så bruker jeg bare en kabel som går på usb'n. Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre for og få det bedre? Filmen e på 59 megabyte da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Du kan laste opp formatene avi, mpg, mpeg, mp2, wmv, mov (og kanskje flere også for alt jeg vet) på samme måte som for bilder. Jeg vet ikke om Gunnar har åpnet for serverplass, men i teorien kan det la seg gjøre. Et artig eksempel ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Du kan bruke denne siden kanskje --> http://www.putfile.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Går og bruke photobucket ser jeg men vart en feil?? Så jeg prøver og laste opp igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Du kan laste opp formatene avi, mpg, mpeg, mp2, wmv, mov (og kanskje flere også for alt jeg vet) på samme måte som for bilder. Jeg vet ikke om Gunnar har åpnet for serverplass, men i teorien kan det la seg gjøre. Et artig eksempel ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Holder på å laste opp nå, ser ut som det går. 70% og stiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Nå?? Får du det til? Hva er det slags film? Edit: Bra lyd og film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå