PK Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Fordelen med disse er at di er smidde, les: lette og sterke. Da for det heller koste å være kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Det gjelder vel alle BBS felger (at de er smidd). Ryktet dems går jo på hvor bra kvaliteten er først og fremst. Men kan jo ikke legge skjul på at mange av felgene de leverer er pene og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Nå er felgene ENDELIG på bilen . Bilder kommer imorgen, med mindre det regner . Ble 225/35-18 til slutt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Her er bildene: WOHOO!!!! Nytt ratt: Min gode 316i bruksbil: Fars Z4 2.2i Kompressor/Intercooler ACS: En kamerats 528i '98: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Det ble VELDIG bra! Har lyst på de felgene der ass Ser enn som jobber på et kjøpesenter her jeg bor har de, tror jeg skal sette lapp på ruta og spørre om han vil selge de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Så meget bra ut PK. Hvor kjøpte du rattet? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Flott bil med råe felgar. Tåmi: Det er orginalrattet til sportevoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Så meget bra ut PK. Hvor kjøpte du rattet? pris? Kjøpte det på koed. kosta 2500,- tror jeg. MEN jeg har et problem: Av en eller anne grunn tar di nye dekke borti fjærskåla. Det er UTROLIG lite om å gjøre. Bare nok til at dekket blir litt varmt og det høres så vidt. Tar jeg å setter liv å helse på spill viss jeg sliper bort 1-1.5mm med stål på fjærskåla? Eller bør den være like sterk til tross for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Det ble meget pent! pen m3 forøvrig også. Tror jeg ville ofre å slite vekk dekk istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Pk, du kan sette på en tynn spacer, så er du kvitt problemet ditt. Kjell fuglestad hadde samme problem på sin nyere M3, og jeg får det vel også etter å ha montert bilsteinene. Og en tynn spacer er løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det ble meget pent!pen m3 forøvrig også. Tror jeg ville ofre å slite vekk dekk istedet. Er bare det at det lukter litt også. Kanskje jag bare skal kjøre en stund til dekket er slitt bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Pk, du kan sette på en tynn spacer, så er du kvitt problemet ditt. Kjell fuglestad hadde samme problem på sin nyere M3, og jeg får det vel også etter å ha montert bilsteinene. Og en tynn spacer er løsningen. Har 5mm spacer nå. Kan maks gå opp til 7mm før felgen heller tar i på skjermen. Og det er ikke bedre vil jeg påstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Gratulerer med veldig fine felger! Hvilket ET er det på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Gratulerer med veldig fine felger! Hvilket ET er det på dem? 8.5x18 et15 på alle. Men med 5mm spacer foran og 13mm spacer bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå