Gå til innhold

Spiller


Anbefalte innlegg

jeg har nettopp kjøpt meg en blaupunkt bronx mp75 og den synest jeg glir godt inn i interiøret i min e36

og du kan justere lyset i displayet og knappene til å matche lyset i bilen nøyaktig. eneste er at volumknappen og knappen på andre sia har blått lys som ikke kan forandres.

118by.jpg

126ht.jpg

131fg.jpg

passer litt bedre inn enn den gamle pioneer spillern jeg hadde

149sq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg ha sagt at "bli med meg hjem og se på stereoanlegget mitt" er forbi. Eller er det det? Hva er viktigst? Lyden eller synsinntrykket? Retorisk så kan jeg svare; begge deler!

Først av alt vil jeg ha et anlegg som ser bra ut, dernest så vil jeg ha et anlegg som lyder bra. Eller er det omvendt?

Ole Brum ville jo som kjent ha begge deler, og det er ikke sikkert at han tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg ha sagt at "bli med meg hjem og se på stereoanlegget mitt" er forbi. Eller er det det? Hva er viktigst? Lyden eller synsinntrykket? Retorisk så kan jeg svare; begge deler!

Først av alt vil jeg ha et anlegg som ser bra ut, dernest så vil jeg ha et anlegg som lyder bra. Eller er det omvendt?

Ole Brum ville jo som kjent ha begge deler, og det er ikke sikkert at han tar feil.

Nå vet trådstarter helt sikkert hvilken spiller han skal velge som passer til instrumentbelysningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...