Gunnar Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Wooh.. stakkars 200sx-eier.. og kjipt for han med E30en siden den var godkjent med M5-motor.. Mye uhell ser det ut for, kanskje de må få roet ned villmannskjøringen litt.. Spesi men kul farge på den rødrosalilla E30en.. er det noe candy-farge eller noe?
///M Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 har skrevet loggen for idag på et annet emne, men lurer på om noen kan fortelle meg specs om gatebiltaxien, den er rååååå
JoeNasty Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Var der idag jeg og, mye sweete bimmere der ass,blant annen en 7-serie med 22" (en e38 tror jeg det er)Skal få prøve å få lagt inn noen bilder imorgen,sliten nå....
Gunnar Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 har skrevet loggen for idag på et annet emne, men lurer på om noen kan fortelle meg specs om gatebiltaxien, den er rååååå Fra: http://www.gatebil.no/index.php?id=761&pageid=150 Tekniske data: Årsmodell: 2005. Motor: 3 liter, 24 v Turbo. Effekt: 654 hk / 820 Nm. Motor: K&N luftfilter, 300x790mm intercooler, Originale spjeldhus og bygget om trykkboksen, porta toppen litt, custom originalkammer, ARP Studs, EFI Euro 96 fullsekvensielt innsprut, 750 cc RC dyser, borra M3 blokk (0,5 mm), JE-stempler, Scienze råder med H-profil. Alt balansert sammen med standard veivaksel. egenkonstruert eksosmanifold og grenrør, Turbonetics 60-1 devided turbo, Racegate wastegate fra Turbonetics, 3,5? egenprodusert eksosrør med deler fra Ferrita Norge. Drivverk: 7-1/4? treplatet Tilton clutch, Richmond 4+1 girkasse, spesiallaget race-mellomaksel. M5 diff, ombygde M5 drivaksler, originale nav. Understell: KW Variant 2 INOX-Line Coilovers. Kappa stabstag bak for å få plass til drivakslene. Bremser: Originale med Ferrodo klosser. Felger: 9,5x20. Utvendig Styling: AC Schnitzer hekkskjørt, hekkspoiler, sideskjørt og frontfanger. Frontfangeren er modda av GATEBIL for å få større hull til intercooleren. Sveisa igjen tanklokket, fjerna utfalsinga til logo på panser og bakluke. Funksjonelt karbon takscoop strobelykter i lyktene, i hjulhusene og på taket. Innvendig: Racepak dashlogger. flokka dashbord, Sparco Snap-off ratt, 4 Sparcostoler og belter, custom bur, 3 stk Blaupunkt kameraer (ved beina, på bakluka og sidedøra) Blaupunkt Skjermer, fire Stilo-hjelmer med intercom, karbon dørtrekk. Takk til: Tronrud bil, Anders Ringstad, Gundersen motorsport, Motorsportprodukter, Haugland Motorsport, Norsk Bildelsenter, Blaupunkt, Åpent verksted, Pål Andre Fredriksen, Fredrik Tangen.
///M Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Takk Gunnar. Legger ut noen få bilder jeg tok med mobilen,visste ikke at de skulle komme så bra så jeg tok ikke mange med moben
Nisse Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 trur dette må være det beste frå våler treffet noen gang når det gjelder vær og forhold...så jævla mykje flott å sjå...trur eg skal ha bilder frå den m5`n
Espen|3k Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Her er mine bilder fra helgen; www.oppbrukt.net/gallery
Rope Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Har bilde av de tøffeste bilene der! Jeg måtte ta med golfen til Dahlbeck, jeg hjalp han med å dytte den ut fra teltet på søndag og slo av en kjapp prat. det viste seg at en av veivene var ødelagt så han fikk ikke kjørt noe mer.
K Landre Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Har nå endelig lastet opp noen av bildene jeg tok på Våler i helga - bedre sent en aldri. - ligger 195 bilder på denne siden: http://s78.photobucket.com/albums/j92/krisland/Gatebil%20Vaaler%202006/ Her er noen grombiler, etter min mening i allefall E30 med Cossie motor fra RMK:
Espenlis Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Er meget imponert over måten de fleste som kræsjer\ødelegger motorene sine på slike stevner. Spesielt Nicholaisen sin MK2. Fuel-railen røyk i sveisen der bensina tente via turboen, og dermed ble det stoooorjobb for å bytte gassvaier, flesteparten av ledningene, og resten som måtte gjøres. Stod og såg på en liten halvtime, der de faktisk vurdere å rive av lysledningen inne i campingvogna, men til slutt fikk de 2 ruller å leke seg med fra en annen hjelpsom mann. Veldig artig å se på, og de smilte og fjaset hele tiden.... Imponerende. Ellers var de mye kræsj, og spesielt med den M5'n og Volvoen kan enn takke høyere makter at det ikke endte verre. Rune (Volvo) kom kjørende etter sjikanen i rundt 130km\t, og legger den ut i sleng, for å klare svingen. (En SINNSYK god sjåfør!!) M5'n, som nylig hadde burnet og spunnet ett par donuts, kjører ut i banen uten å legge merke til Volvo'n. Heldigvis traff han BMW' i bakenden. HAdde det vært i siden på bilen, hadde det røket liv i værste fall. De brukte rescue-vanen til å rette på Volvoen... hehe Begge var på banen etter og hadde tatt hverandre i hånda. Gatebil hjalp veldig til i dette tilfellet og skulle skaffe nytt karroseri til Rune. Igjen imponert over humøret til Sørlie-Auto og måten de tok dette på. Ellers har det vært en GENIAL helg! Været, bilene og damene var på topp. (bortsett fra en liten episode på campingen, der teltet vårt ble påtent av en eller anna idiot som klart å stikke av, ETTER at gatebil-vaktene hadde tatt han.)
Jørgen Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Jeg som kjøpte E30`n som rulla... bare å skru i vei nå, noen timer igjen på den.. hehe.. prøve å få den kjørbar igjen til rudskogen treffet
DotTk Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Filmet litt under helga.. Får prøve å mekke opp noen greier.
Jørgen Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Noen av dere som har film/bilder av meg fra søndagens kjøring? Svart M3 E3o med hvite felger... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/Upload/1033.jpg
Espen|3k Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Takk for fine bilder K landre, var deilig å endelig få se motor rommet på RMK E30'n, faen jeg liker den bilen ass! Gikk meget godt! Kult med cossie motor...
K Landre Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 Jo bare hyggelig det Espen. RMK bilen er digg ja, og kostet på atskillige mange tusen kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå