Gå til innhold

kjøpe deler på ebay

C_West
 Share

Anbefalte innlegg

kontoutskriftene viste bare 3mnd tilbake i tid.. og er over 3mnd siden jeg oppretta kontoen hos paypal.har bare glemt og skjekke kontoen etter nummerene..om de i det hele tatt har trekkt noe fra kontoen vet jeg ikke..

men har sendt inn en mail så regner med jeg for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... det er jo trossalt bare.. €2 det er snakk om... Du kan nok få dette send på NYTT ved å gå inn på siden hvor du kan skrive inn nummeret du allerede har fått.

Du vil uansett få disse €2 igjen, hvis du får skrevet inn de nye.

Det er forresten ikke alle nettbanker som viser dette nummeret. Min nettbank gjør f.eks. ikke det (Sparebank1). Du må da gå fysisk til banken, og spørre om en detaljert utskrift av den transaksjonen (og ja, jeg trippelsjekket at den ikke vises via nettbank).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... det er jo trossalt bare.. €2 det er snakk om... Du kan nok få dette send på NYTT ved å gå inn på siden hvor du kan skrive inn nummeret du allerede har fått.

Det er forresten ikke alle nettbanker som viser dette nummeret. Min nettbank gjør f.eks. ikke det (Sparebank1). Du må da gå fysisk til banken, og spørre om en detaljert utskrift av den transaksjonen (og ja, jeg trippelsjekket at den ikke vises via nettbank).

jeg fikk det frem på nettbanken, jeg har sparebank1 nord-norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi svaret ja.. har sparebank 1 selv.. for vel ta en tur i banken i morra å hørre. men fant ingen måte på å få sendt de 1.95euroen på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Noen som kan fortelle meg hvordan man MOTTAR penger på paypal? gjerne med te-skje. Og hva koster det?

Det er ikke såå vanskelig å finne ting på internett,jeg har aldri fått penger gjennom paypal da det ikke er noe penger i å selge fra Norge som er 3x så dyrt i utgangspunktet.

Men uansett

http://www.google.no/search?sourceid=na ... +on+paypal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...