Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte min bil i september 05! Den er ferdig lakkert helt ned og m3 skjørt er satt på! Eneste er at disse er i en annen farge! Bilen min er montreal blue og han jeg kjøpte den av sier at han lakkerte dette i den fargen! Noen som har opplevd lignende? Skal inn og lakkere nå i slutten av juni , skal lakkere front speil osv og skal ta disse i samme slengen! Men er irriterende vist bilen er i annen farge! Hvordan finner jeg ut av dette?

Skrevet

Har vert borti at en fargekode fra BMW, kan ha opptil 10 nyanser, å andre ting som spiller inn, er om det blir lakket på plast, metall, eller glassfiber, og hvilken farge det er på grunning/primer.

Skrevet

Jaa veit det , men bagasjerom lokket er også skiftet for ikke så lenge siden og det er ikke så stor forskjell , men skjørtene er helt fucked! Kan ikke være samme farge! Montreal er jo litt lilla i fargen mens skjørtene er mer blå , menmen skal til lakkerer å høre :)

Skrevet
Er faktisk en del forskjell på fargen på samme lakkode hvis du har lakk fra forskjellige produsenter har eg hørt. Litt vanskelig å få det heilt likt da. :roll:

stemmer, det er også derfor en skal lakke alt sammen. hvis du f.eks leverer inn en bil til lakkering bør man lakke fangerene samtidig.

Skrevet

Var lakk fra tyskland han hadde og hadde altid godt reultat med bmw sa han!

Han sa også at han kunne få bagasjeromlokket bedre og det er vrient å se at er anderledes , så greier han å få det likere er det en liten bragd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...