Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

huff.. prøvde å kjøre så pent jeg kunne den veien jeg.. men ble ganske fristet

til å gi på ett par ganger. når det kom endel fete bmwer som kjørte forbi..

men det har jeg ikke råd til :(

kunne du ikke heller tent på den :D

Skrevet
Idiotisk.. :roll:

Jeg håper at du får en saftig bot, for både hærverk og farten..

Ikke så smart å publisere dette på nett?

Det var jo en sak om forsikringssvindel her på et Mercedes-forum for en stund siden da han røpte alt på internett. Politi var i kontakt med forumadministrator for å få bla. IP adresse for å komme i kontakt med personen, "sexy Tore".

Akkurat dette tenkte jeg på også.

Skrevet

jeg forstår deg, skulle gjort noe lignende selv hvis jeg skulle bli utsatt for blitzing, lol, men hvis du stoppa bilen etter fotoboksen og begynte å denge løs på den, var det ikke noen biler på stedet eller.

Skrevet

La oss bare si det sånn at det er sikkert mange av oss som har gjort "heftigere" ting enn dette.

Men av en eller annen grunn så er blodomløpet i hue stort nok til at vi tenker klart.

Skryter ikke av sånt på et forum vøtte!!

Skrevet

er vel elektronisk knipsing nå,så det går vel ikke å ødelegge/ta med filmen lenger?

hater fotobokser mest av alt på veien og mener de burde vært fjerna av trafikksikkerhetsmessige årsaker,men sånnt hærværk blir belasta skattepengene våre og som du vet tror politikerne vi kan betale hva som helst så boksene kommer tilbake.....desverre.

ta heller med en boks svart spraylakk og ha over linsa. da slipper noen andre med skrekken og hvis alle gjør det så kan vi kjøre uten frykt for å bli gjeldsslaver igjen.

kanskje boksene forsvinner til slutt og pengene kan brukes på å finne noen som kan asfaltere møkkaveiene

Skrevet
Idiotisk.. :roll:

Jeg håper at du får en saftig bot, for både hærverk og farten..

Ikke så smart å publisere dette på nett?

Det var jo en sak om forsikringssvindel her på et Mercedes-forum for en stund siden da han røpte alt på internett. Politi var i kontakt med forumadministrator for å få bla. IP adresse for å komme i kontakt med personen, "sexy Tore".

Akkurat dette tenkte jeg på også.

Ble jo masse publisitet for Mercefreaken det over 4000 besøkende den dagen, sikkert fint for Bimmers.no om det skjer da...

Uansett Var ikke politiet som var i kontakt med forumadmin, men en journalist fra VG.

Uansett det er ikke smart å gå til hærverk, men det er altså bedre å vise sin irritasjon på annenmåte.

Det er faktisk slik at de jævla boksene ikke blir færre men stadig fler.

Den beste måten slik jeg ser det er å unngå å bli tatt men det er jo ganske lett å bare "miste" skiltet da.

Dessuten var det deg som kjørte bilen??

Skrevet

haha.. han kjørte forresten min bil, mens jeg kjørte hans. han lå forran å jeg lå helt oppi ræva hans. noen som vet hvem dette går utover? jeg får jo bota (eller faren min da som bilen står på) men det er jo ingen av oss som er på bilde. mulig å slippe unna hvis bilde er dårlig? (han satt med walkie talkie i kjeften) mulig at begge ble tatt? blinka bare en gang men jeg lå ganske så rett bak i like stor hastighet... å hvem får egentlig de 2 prikkene? å kan faren min nekte å fortelle hvem det er som kjørte bilen? han vet jo ikke hvem "rånings" er engang.. håper noen vet litt om dette... vi er sikkert ikke de eneste som har blitt tatt bilde av i det siste...

Skrevet

Dette bør man vel ikke si, men strengt tatt er ikke faren din pliktig til å angi nærmeste familie, og kjenner han ikke vedkommende på bildet er det faktisk Politiets oppgave å etterforske saken.

Slik jeg forstår det er det altså en venn av deg som har kjørt din fars bil og dette er en venn han ikke kjenner.

Vel i såmåte er han nok forpliktet til å oppgi at du disponerer bilen og du er pliktig til å avgi forklaring men det er klart er det noen her som er uklare må saken etterforskes.

Det går jo naturligvis an å snakke med en advokat om dette, men syns du ikke kombinasjonen av å kjøre for fort, og deretter gå til sladeverk gjør at man fortjener en straff?

Skrevet

Stå på! Godt vi har folk som bruker huet! Nå må jo fotoboksen fikses og slikt koster penger. I tillegg går det penger til å etterforske hvilken premieidiot som ødela den.

Greit nok at fotobokser er en tragisk oppfinnelse, men det her er lavmål.

Skrevet

BTW!! ingen vits i å denge løs, ta den med, dynamitt, eller hva fan dere skal gjøre... 8)

bildene som blir tatt blir send over elektronisk med en gang de blir tatt.. så kommer ikke så langt med å ødelegge fotoboksen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...