-Roger- Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Synes alle japseinteriør er generelt kjedelige... Er jo like alle sammen uansett merke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 hehe type det der ja... ingen normale mennesker som kjører BMW er interesert i og bytte med det jappse greiene uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Ehh, hvem BMW eier er dum nok til å i det hele tatt spørre om å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 nåhnå gutter... vi må ikke mobbe dem som ikke vet bedre tenk å si noe slikt?? kan ikke ha mye vett i skallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Bare se på det interiøret, det er en 97 modell, E30 hadde mere fix-fax i bilen å skryte av. Å de stolene da, fy faen! Man kan ikke mene at en prelude er en kul bil, og hvis man sier man har kjøpt seg sports-bil når man har kjøpt Prelude er man blitt LURT. Det er jo feil-juls-drift tillogmed. Det er en grunn til at de ikke har framjuls drift i formel-1, det suger balle. Denne bilen er på HAT lista etter hundai Cupè og Honda Civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 hmm, Prelude er jo noe av det bedre fra Japan ihvertfall, sammen med 200sx selvfølgelig. Men er enig i at interiøret er stygt som f. Det er jo likt som på japser fra 80-tallet, ikke bra. Og hvorfor han har ødelagt bilen sin med den stygge stylingen skjønner jeg bare ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 200sx er da mye penere. Dessuten finnes det sikkert `penere` utgaver av denne også, fyttefaen for en smak i styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Ein venn av meg har ein prelude... faktisk jævli kul, men han digger bmw og da... Men denne var dritstygg då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackadder Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Nå nå. Kan ikke si at alle japseinteriør er dass. Da har du ikke sett alle. Jeg hadde en Prelude 4gen før og interiøret stod ikke tilbake for noe hverken kvalitetsmessig eller utesendemessig. Heller ikke setene. Har noen bilder her: Synes da dette intriøret er knallbra jeg PS: Siden jeg er ny på forumet her så ikke hets, for jeg er ikke den egentlige eieren av preluden på autodb (Jeg og synes den stylingen han har var litt uggen, mest pga. den evinnelige blanke nettingen.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Noe helt f..p... galt med den fronten der Jepp, de lyktene der minner meg om Hyundai Atos! Og det sier en del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 er ingen BMW eier som er dum nok til å bytte bimmer'n i noe honda! nå skal ikke jeg svart male honda helt, fordi de har faktisk produsert veldig bra motorer! MEN, interør i en honda, eller generelt jappse er tragisk, til å være så nye biler!( sorteorm; interøret ditt var faktisk litt spenstig til å være jappse!) de er dårligere isolert enn en tysk bil,det skranger å rister som bare fy faen! det har stort sett dårlig moment i motorene, og stussligere kjøre egenskaper enn en BMW! og det aller værste, de lager jo grevlinger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Noe helt f..p... galt med den fronten der Jepp, de lyktene der minner meg om Hyundai Atos! Og det sier en del! heehheheheheheheheheheheheheheheheheheh!!!!!!!!!!!! Går ikke an å være mere enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prelude 2,2VTI Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Synes det er utrolig morsomt jeg!! Utrolig at noen kan ta seg så utrolig nær av en anonse??? Skriver meldinger å mailer!! Flott gitt!! Sist når jeg skulle selge den forrige Hondaen min var det runt fem stykker som ringte og ville bytte mot min Accord, hensikten var å fortelle dere som virkelig var interesert i bilen som har BMW at jeg ikke var interesert i å bytte!! Mye av det dere skriver er jo ganske sant, helt enig i jeg at interiøret i Preluden ikke er så fint. Men er det noen her som synes interiøret i en 200 sx er så mye bedre?? BMW har intereiør som er mye penere, men jeg personlig ville ikke hatt en BMW, hvorfor?? det bare er sånn. Jeg har aldri likt bilen, kanskje på samme måte som dere ikke liker Honda??? Og en annen ting om dere misliker Honda så fælt hvordan fant dere da annonsen min??? Ha en fin BMW dag da! Jeg for min del holder meg til Honda, det har jeg hatt de siste 9 årene...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Synes det er utrolig morsomt jeg!! Utrolig at noen kan ta seg så utrolig nær av en anonse??? Skriver meldinger å mailer!! Flott gitt!! Sist når jeg skulle selge den forrige Hondaen min var det runt fem stykker som ringte og ville bytte mot min Accord, hensikten var å fortelle dere som virkelig var interesert i bilen som har BMW at jeg ikke var interesert i å bytte!! Mye av det dere skriver er jo ganske sant, helt enig i jeg at interiøret i Preluden ikke er så fint. Men er det noen her som synes interiøret i en 200 sx er så mye bedre?? BMW har intereiør som er mye penere, men jeg personlig ville ikke hatt en BMW, hvorfor?? det bare er sånn. Jeg har aldri likt bilen, kanskje på samme måte som dere ikke liker Honda??? Og en annen ting om dere misliker Honda så fælt hvordan fant dere da annonsen min??? Ha en fin BMW dag da! Jeg for min del holder meg til Honda, det har jeg hatt de siste 9 årene...... Ja flotte greier! Vist du hadde hatt en BMW hadde du sikkert ødelagt den med luguber styling uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Synes det er utrolig morsomt jeg!! Utrolig at noen kan ta seg så utrolig nær av en anonse??? Skriver meldinger å mailer!! Flott gitt!! Sist når jeg skulle selge den forrige Hondaen min var det runt fem stykker som ringte og ville bytte mot min Accord, hensikten var å fortelle dere som virkelig var interesert i bilen som har BMW at jeg ikke var interesert i å bytte!! Mye av det dere skriver er jo ganske sant, helt enig i jeg at interiøret i Preluden ikke er så fint. Men er det noen her som synes interiøret i en 200 sx er så mye bedre?? BMW har intereiør som er mye penere, men jeg personlig ville ikke hatt en BMW, hvorfor?? det bare er sånn. Jeg har aldri likt bilen, kanskje på samme måte som dere ikke liker Honda??? Og en annen ting om dere misliker Honda så fælt hvordan fant dere da annonsen min??? Ha en fin BMW dag da! Jeg for min del holder meg til Honda, det har jeg hatt de siste 9 årene...... heheheh næmen er noen litt hårsåre her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå