Joe Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Vet at dette ikke helt handler om biler. Men nesten da og siden eg prøvde for første gang idag så må eg bare si at flere må prøve fordi det er kuult ! Skikkelig kick. Men er det noen som vet ka bane rekorden e hos huysman i bergen ? Hva var din rundetid første gang du prøvde på denne banen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 kuuult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Go-cart er moro. Synd cartene hos huysmann i Oslo er i så elendig stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Ja, Go Kart er utrolig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Go-cart er moro. Synd cartene hos huysmann i Oslo er i så elendig stand. De som blir brukt i bedriftserien er gode. Merker det godt på rundetidene på øving i forhold til serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Enda godt. De vanlige er som regel i en stand som ikke ligner grisen. Jeg kjørte 27.8 med en nyoverhalt en, heatet etterpå fikk jeg en annen og plutselig var tider under 29 umulig. Festlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 27.8 er rimelig bra da. Siste serierunde nå hadde jeg bestetid på 28.5, men det er jo fort litt trafikk med 10 biler på banen + at jeg kjørte fra start, så alle ligger jo rimelig tett. Bestetid mens jeg var på banen tror jeg var 27.5. Jeg har ikke hatt mulighet til å kjøre så mye i det siste så jeg var egentlig ganske fornøyd. Moro å se på de som kan kjøre skikkelig. De kjører utrolig pent. Aldri skrens, og alltid bra linje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 En annen ting er jo at tidene varierer veldig pga tilstanden på banen. Noen ganger er det så glatt at det rett og slett ikke går å kjøre under 30. Crewet skulle vært mye mer oppmerksom på alle gjøkene som tydeligvis går inn for å ødelegge carter. Helt utrolig hva slags krasj folk greier få til.. Dette slipper dere vel i bedriftsserien, jeg kjører kun på lørdager når det er akseptabel pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Stor forskjell på banen også ja. Er det varmt der inne går det bra, men ikke så varmt at de åpner veggen i svingen etter langstrekka. Da blir det sykt glatt der borte i forhold til resten av banen. Ganske pen kjøring i serien ja, men kan jo bli noen fighter der også. Har blitt planta i en betongstolpe en gang såpass at jeg nesten datt ut av carten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 kuuult Du har noen bra komentarer syns jeg... Ihvertfall de siste 10... http://www.bimmers.no/search.php?search ... =r%E5nings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 Tok 2 heats igår og klarte 1. gang 29.7 og 2. gang 29.1. Syntes egentlig det var dårlig men eg måtte passe på dama mi som også kjørte, at ikke de andre tullingene skulle krasje i henne. Skulle nå ha klart det bedre neste gang, da skal eg klare rundetider under 28 ! Men det e jo slik at når du kjører etter en annen heat så e dekkene på gocarten blitt varm slik at når du kjører så sklir den lettere i svingene. Vet noen om det e lov til å velge cart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå