Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil jo helst ikke lage større hull i hattehylla da, men er det mulig å feste 9x6`ere der de originale sitter nå.. der er vel 5'25" som sitter der nå.. Og er det 9x6 som spiller best/høyest da...?

Noen som har noen gode råd på hva hvilke høytalere jeg kan putte i der for å få optimal lyd?

Skrevet

jeg har ettermontert ett sett med 5.25"..

jeg syns da det låter brukandes.. jeg tror nok du får ett sett med 5.25" til å låte bedre enn 6x9" men, det er klart att det kommer jo ann på hva du legger i for penger, kvalitet framfor kvantitet er det jo noe som heter.

og det kommer jo litt ann på hva annet du har i bilen, av sub, mid-bass, amp's etc etc..

Skrevet

skulle sette inn noen billighøytalere fremme i bmw`en her om dagen.. men da jeg åpnet dekselet sto det ett sett kicker impulse 5.2 der.. ble veldig fornøyd med lyden og vil absolutt anbefale å legge pengene i komponent sett fremme og kanskje en liten sub om du vil ha litt dypbass :)

Skrevet

jammen det har jeg jo gjort og! :wink:

Kjøpte det nye settet MB Quart på bilradiospesialisten. Funker fett som bare det!

Men det var liksom bak i hyllen da..

Vurderer faktisk sånn overgangssett til 6,5"... det var egentlig ikke så dumt.

Skrevet

hvordan kommer man til de de høytallerene i hatthyllen....har så vidt sett på det men :-k må jg ut md baksetet for og så løfte opp platen i hatthylla?

Skrevet
hvordan kommer man til de de høytallerene i hatthyllen....har så vidt sett på det men :-k må jg ut md baksetet for og så løfte opp platen i hatthylla?

Ut med baksetene så løfter du hatthyllen litt opp og napper den til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...