[space] Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Switchet innom en av de svenske kanalene nå, som viste STCC. Er en del BMWer med der i år. Må si de racingriggede e90'ene er helrå. Ser brutalt deilige ut. Er sånn breddet m3en burde bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Helt enig. Jeg vil ha en sånn. Håper M3en blir breddet slik som den 320si'en som ble presentert for en liten stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 BMW 320is S2000 Hvor får man kjøpt sånn? koster det mye for en sånn til banebruk? altså uten skilter..? *bare lurer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Titta litt rundt jeg også og så en hvit E90 race bil. Helt utrolig tøff ":3ikvclew]Er sånn breddet m3en burde bli! Jeg tror E92 M3 blir noe som dette jeg http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=12990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Kule biler ja.... går jo WTCC på eurosport også av og til, som disse bildene er hentet fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Noen som vet om når neste gang STCC blir å avlegge Arctic Circle Raceway et besøk? http://www.ranablad.no/sport/article1197510.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Den der vil jeg ha! Flaks jeg har en lottolapp liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Åssen motor er det som sitter i de E90 race bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Kan tenke meg det sitter en 4'rer som er greit fiffa opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Kan tenke meg det sitter en 4'rer som er greit fiffa opp:) regner også med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 4´er ja.... 320si med 275hk (2,0liter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Da var det jeg hørte riktig Har det noen gang vært en 6'er i den også? Eller har det alltid vært en 4'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 E46 320i racingbilene hadde sekser. Går faktisk noen av de enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 ":9dx2d9jy]Den der vil jeg ha! Flaks jeg har en lottolapp liggende. Dette bildet rettferdiggjør ikke den bilen.... Ser jo ut som panseret er skikkelig bulka og herpa..... Finner du heller frem ett noe bedre bilde av denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har ikke sett noen bedre ekte bilder av nye m3en. Regner med den får en egen tråd når det dukker opp noen skikkelig gobilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå