Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe, blitt mye bensinstasjon treff her nå. Jepp, var en svingom i hamar, og så du ble stoppa av politiet carlhaakon! Hva hadde du gjort for noe galt da? hehe 8)

Ja, du med merca ja. Stemmer stemmer ;)

Skrevet
hehe, blitt mye bensinstasjon treff her nå. Jepp, var en svingom i hamar, og så du ble stoppa av politiet carlhaakon! Hva hadde du gjort for noe galt da? hehe 8)

Ja, du med merca ja. Stemmer stemmer ;)

ble stoppa rett før jeg møtte deg ja. jeg og en kamerat dro vel ut 1 og 2 giret gjennom byen ved Macern der. før vi kom på toppen så var onkel blå på med lysa gitt. men fikk bare en advarsel og så sa han at vi måtte dra en anna plass vis vi skulle drive med slik kjøring :P

Skrevet

For å ta en liten update, er nå bilen mye lavere. Til ære for alle som har klagd så jævlig på høyden :P

Må bare vaske bilen og ta en ny polering og litt snacks, så skal jeg hive ut bilder av det og. Rød/hvite baklykter er på vei tilbake fra helvette.

Skrevet
nå har det vært helg og govær Anders! hvor er bildene? :lol:

Kommer kommer :) Hatt mye å gjøre i siste dagene. Prøve å få tatt noe bilder imorgen eller på fredag. Må bare få en ordentlig vask først, og ikke minst ha været med meg. Har en ny plan ang baklykter. Tester det ut, så det kommer med på bildene, så får man se om det blir noe stas :)

Skrevet
gøyere å se maling tørke enn å sitte å vente på at du skal slenge ut bilder! :-P

Ikke slik som deg nei... "her er bilen min med essoen og her er den med statoilen og her er den i solnedgangen" :lol:

Skrevet

er ikke noe bedre du ;-) her er den med keskin, her er den med gt, meg og happyenke var der og der og der ;-)

ps, jeg er aldri på esso eller statoil, kun YX for meg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...