carlhaakon Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 så deg på statioil hamar i kveld, så faen meg fin ut bilen din ass
StreetRacer1991 Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Halla! Var det ikke deg jeg møtte på Esso Ryen? Jeg og en kompis av meg prata med deg før han fyllikken kom bort til deg? Tror det var på Tirsdag. Fin bil foressten
-Anders- Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 hehe, blitt mye bensinstasjon treff her nå. Jepp, var en svingom i hamar, og så du ble stoppa av politiet carlhaakon! Hva hadde du gjort for noe galt da? hehe Ja, du med merca ja. Stemmer stemmer
carlhaakon Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 hehe, blitt mye bensinstasjon treff her nå. Jepp, var en svingom i hamar, og så du ble stoppa av politiet carlhaakon! Hva hadde du gjort for noe galt da? hehe Ja, du med merca ja. Stemmer stemmer ble stoppa rett før jeg møtte deg ja. jeg og en kamerat dro vel ut 1 og 2 giret gjennom byen ved Macern der. før vi kom på toppen så var onkel blå på med lysa gitt. men fikk bare en advarsel og så sa han at vi måtte dra en anna plass vis vi skulle drive med slik kjøring
-Anders- Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 For å ta en liten update, er nå bilen mye lavere. Til ære for alle som har klagd så jævlig på høyden Må bare vaske bilen og ta en ny polering og litt snacks, så skal jeg hive ut bilder av det og. Rød/hvite baklykter er på vei tilbake fra helvette.
Chris_325iM Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 nå har det vært helg og govær Anders! hvor er bildene?
_buzz_ Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 all respekt til deg for en utrolig pen bil! akkurat slik som dette skal en e36 coupe se ut! gjerne flere bilder!!!
-Anders- Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 nå har det vært helg og govær Anders! hvor er bildene? Kommer kommer Hatt mye å gjøre i siste dagene. Prøve å få tatt noe bilder imorgen eller på fredag. Må bare få en ordentlig vask først, og ikke minst ha været med meg. Har en ny plan ang baklykter. Tester det ut, så det kommer med på bildene, så får man se om det blir noe stas
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 gøyere å se maling tørke enn å sitte å vente på at du skal slenge ut bilder!
Chris_325iM Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 gøyere å se maling tørke enn å sitte å vente på at du skal slenge ut bilder! HAHA! genialt!
Superbeetle Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 gøyere å se maling tørke enn å sitte å vente på at du skal slenge ut bilder! Ikke slik som deg nei... "her er bilen min med essoen og her er den med statoilen og her er den i solnedgangen"
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 er ikke noe bedre du her er den med keskin, her er den med gt, meg og happyenke var der og der og der ps, jeg er aldri på esso eller statoil, kun YX for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå