-Anders- Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2007 Ja, skulle bare få en telefon eller svar per post. Men, heller mange tusen i bot, enn mange mnd uten lappen.
-Anders- Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Da har jeg vært på insp 2 hos Alf Lie med kjerra! Ingen feil annet enn et eksosoppheng, abs føler og noen feilkoder som ble resatt. Et trivelig verkstedbesøk med andre ord! Håndbrekket ble for en gangs skyld som nytt igjen Ikke noen ting å utsette på servicen hos Alf!
E.Wenaas Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Alf yter alltid bra service! Men hva er planene for bilen nå som du er lapp løs en tid framover, eller blir det å selge?
-Anders- Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Planen nå er å avskilte den. Skal ikke selges. Altså.. blir det et år uten så blir nok det vurdert men. Vi får nå se først hvor lang tid uten lappen jeg får. Vil helst ikke selge! Kommer tilbake med info når jeg har fått svar fra polisen
Thomaz Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Ergelig greier.. Mistet lappen i to år selv forrige sommer for promille kjøring.. Jeg solgte 325`n jeg hadde da pga var redd for verditap.. Men jeg endte opp med en M3 cab som, nå skal bli helt knall til neste sommer igjen
-Anders- Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 Update i førerkortsaken! Hastigheten ble satt til 114, dermed slipper jeg betinget. 8mnd uten lappen, og 9000 i bot. 29 mai er lappen tilbake. Kan vel søke om å få den en mnd før, så jeg har den i april. Det hadde vært gull! Noen med erfaring fra søknader om dette?
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Det er vel noen kriterier for å søke om å få den tilbake før tiden. F.eks. at man behøver førerkort i jobbsammenheng. Tror ikke du skal være for misfornøyd med det resultatet nei. Også kommer du i god form til badesesongen hvis du sykler til jobb hele vintern
-Anders- Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 Er faktisk delvis avhengig av førerkort i jobbsammenheng! Så jeg smeller inn en søknad når det begynner å nærme seg 3 mnd igjen av tiden tenker jeg. Verdt å prøve! Ja, må da se det positive i det Men å sykle fra skullerud til sandaker hele vintern gidder jeg neppe!
-AmunD- Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Send inn en søknad nå med engang! Mista lappen i 6 månder men fikk kutta ned til 4 månder
-Anders- Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 Okej, da skal jeg prøve ut det! Da er det håp!
Mexos Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Du får si ifra om du trenger sjåfør på bilen din i vinter da. Jeg sitter her med førerkort og ingen bil
daywalker-^ Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Litt seint men.. utrolig fin bil du har der kan jeg spørre hvor mye du ga for den Überkule bilen?
-Anders- Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Denne ga jeg litt over 100K for rundt mai tider 06! Bedre sent enn aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå