-Anders- Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 Jada.. de er sånn noenlunde i orden. Litt slakk på passasjersia men. Vinduet altså! Ellers funker dørhåndtaket etter mekanismen ble smurt ordentlig opp! Og tenker du på trekka så sitter de på nå
Dr_S Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Søkt om å få lappen tilbake eller? Husker jeg gjorde det engang, kunne bare drite i det liksom
-Anders- Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 In process kan man vel si! Har søkt om å få tilbake førerkortet til biltilsynet. Så når jeg får tilbakemelding på det skal jeg søke om å få korta straffen. Har en god grunn. Også har jeg fått med meg sjefen på lasset så håper på det beste. Har også en tråd oppe om dette, så skal oppdatere den så fort jeg hører noe, så andre håpefulle også tror de har en sjangse
carlhaakon Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 En av de peneste bila jeg har sett på lenge mye skulle du hatt får den vis du slulle solgt den:)?
-Anders- Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Hei du! Hyggelig å høre Den blir nok ikke solgt med det første gitt. Skal inn til hellakkering for å ta div rust og ufinheter i løpet av året. Når den er 100% så er det ikke umulig. Har litt lyst på facelift E46 touring. Rundt 110-120 lapper går den vel for. Har vært motorbytte, motor kun gått 100k. Og bil 160k. Du får følge med på Biler selges dette året
carlhaakon Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 åja skjønner hadde aldri solgt den der jeg vis jeg hadde hatt den, men skal se etter jeg så vis jeg ser den til salgs så er det ikke umulig jeg er interisert er det svart teppe og svart tak trekk i den?
Bmweee Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 humre..denne bilen gjorde så eg fikk lyst å kvitte meg me e34 og kjøpe e36 coupe istedenfor, rett og slett..veeeldi fin bil;)
Mexos Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Må få tatt en titt på bilen din etter du har fått førerkortet tilbake
-Anders- Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 åja skjønner hadde aldri solgt den der jeg vis jeg hadde hatt den, men skal se etter jeg så vis jeg ser den til salgs så er det ikke umulig jeg er interisert er det svart teppe og svart tak trekk i den? Er ikke svart tak/gulv, men det står på lista over forbedringer. Må få tatt en titt på bilen din etter du har fått førerkortet tilbake Yes! Vi får ta et lite lokaltreff til våren da vett
Mexos Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Da sier vi det sånn. Meg og du og vi to. Må få på senk og sommerhjul først da
-Anders- Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Har du senk liggende? ellers har jo jeg et sett, bare jeg får på coiloversa mine. TROR det er mtech dempere. Og H&R 40mm senk.
Haug Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Liker denne bilen her veldig godt! Akkurat sånn jeg ville hatt en coupe
Mexos Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Har du senk liggende? ellers har jo jeg et sett, bare jeg får på coiloversa mine. TROR det er mtech dempere. Og H&R 40mm senk. Tenkte å handle meg Supersport Sett fra Koed. 40/30. Fjærer og Dempere til 2000dkk Tror det er ulike dempere og fjærer på 6er bilen kontra 4ere
Kjetil Sømme Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 2000 DKK for et sett med fjærer og dempere hørtes ikke veldig ut som kvalitet. Ville nok heller satse på Sachs/bilstein/H&R/eibach/KW etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå