Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada.. de er sånn noenlunde i orden. Litt slakk på passasjersia men. Vinduet altså! Ellers funker dørhåndtaket etter mekanismen ble smurt ordentlig opp!

Og tenker du på trekka så sitter de på nå ;)

• 3 months later...
  • Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

In process kan man vel si! Har søkt om å få tilbake førerkortet til biltilsynet. Så når jeg får tilbakemelding på det skal jeg søke om å få korta straffen. Har en god grunn. Også har jeg fått med meg sjefen på lasset så håper på det beste. Har også en tråd oppe om dette, så skal oppdatere den så fort jeg hører noe, så andre håpefulle også tror de har en sjangse ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei du! Hyggelig å høre :)

Den blir nok ikke solgt med det første gitt. Skal inn til hellakkering for å ta div rust og ufinheter i løpet av året. Når den er 100% så er det ikke umulig. Har litt lyst på facelift E46 touring. Rundt 110-120 lapper går den vel for. Har vært motorbytte, motor kun gått 100k. Og bil 160k.

Du får følge med på Biler selges dette året 8)

Skrevet

åja skjønner :) hadde aldri solgt den der jeg vis jeg hadde hatt den, men skal se etter jeg så vis jeg ser den til salgs så er det ikke umulig jeg er interisert :D

er det svart teppe og svart tak trekk i den?

Skrevet
åja skjønner :) hadde aldri solgt den der jeg vis jeg hadde hatt den, men skal se etter jeg så vis jeg ser den til salgs så er det ikke umulig jeg er interisert :D

er det svart teppe og svart tak trekk i den?

Er ikke svart tak/gulv, men det står på lista over forbedringer.

Må få tatt en titt på bilen din etter du har fått førerkortet tilbake :)

Yes! Vi får ta et lite lokaltreff til våren da vett ;)

Skrevet
Har du senk liggende? ellers har jo jeg et sett, bare jeg får på coiloversa mine. TROR det er mtech dempere. Og H&R 40mm senk.

Tenkte å handle meg Supersport Sett fra Koed. 40/30. Fjærer og Dempere til 2000dkk :) Tror det er ulike dempere og fjærer på 6er bilen kontra 4ere :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...