Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oransj syns jeg er litt Sirkus.. Og personlig syns jeg kanskje det ser litt "uferdig" ut.. "Har liksom ikke fått byttet lyktene nei!"

Men for all del.. Vær sin smak.. Pen bil. Absolutt..

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal prøve å få ordna meg noen oransje blink til front og side, så får jeg ta en avgjørelse da. Tror det kan bli litt classic look med tyskerstuk og oransje blink :) Sånn som det er nå, blir det litt halvferdig egentlig ja.

Skrevet

Etter litt ettertanke kan det faktisk bli litt kult!

Enten så er trenden snart retro, eller så er det rett og slett at man er DRITTLEI alle leksus, mazda, jalla, hongkong løsninger.. Man får liksom NOK av all plastikken også altså.. Før var jo Japanspe biler med breie felger og masse plastikk det kuleste i verden.. Nå er det like før jeg kjøper meg en NY Original Bmw 320i med M-tech.. Og den kommer jeg ikke til å gjøre NOE med, uten å gi den litt senk og kantfelger ;)

Skrevet
Etter litt ettertanke kan det faktisk bli litt kult!

Enten så er trenden snart retro, eller så er det rett og slett at man er DRITTLEI alle leksus, mazda, jalla, hongkong løsninger.. Man får liksom NOK av all plastikken også altså.. Før var jo Japanspe biler med breie felger og masse plastikk det kuleste i verden.. Nå er det like før jeg kjøper meg en NY Original Bmw 320i med M-tech.. Og den kommer jeg ikke til å gjøre NOE med, uten å gi den litt senk og kantfelger ;)

:-P er liksom sånn det nesten blir, har du dønn ny bil, og senk og felger, gjør det ikke noe om mange biler er like, men når du bygger som din, og andre kopierer, er det liksom ikke gøy lenger syntes jeg... (gjerne som min front også forøvrig)

Skrevet

Pen coupe du har :) Hvilken motorolje kjører du med? Lurer på castrol edge på min, men usikker på hvilken viskositet jeg skal satse på

Skrevet
Pen coupe du har :) Hvilken motorolje kjører du med? Lurer på castrol edge på min, men usikker på hvilken viskositet jeg skal satse på

Jeg kjører på castrol GTX Magnatech 5W40, og har kjørt på det siden jeg kjøpte bilen i 06. Virker som det fungerer greit det.

-Da har jeg tilbrakt noe sånn som 3 timer på kongsvinger trafikkstasjon idag. Fikk til slutt senkesettet skrevet inn i vognkortet. Så det er jo deilig. Har også fått scorpion effektannlegg i posten. felger kommer også på imorgen. Så imorgen blir det stor bildeupdate her. Stay tuned :)

Skrevet

Da har jeg vært å tatt noen bilder av bilen. Alle bildene ble ikke like bra, derfor har jeg valgt ut de få jeg syns var best.

Ja, den er fortsatt litt høy foran med tanke på klaring i hjulbuen. Mulig den blir justert ned 5-10mm ila helga. Splitterne bygger litt ned, så foran er den jo forholdsvis lav nå.

I tillegg så har ene tåkelyset mitt blitt knust. Dette var da selvsagt av den originale typen. :evil:

Har også nå funnet ut at jeg dropper den oransje blink greia. Orker ikke mer. På med røde/hvite igjen 8)

CIMG1686.jpg

CIMG1692.jpg

CIMG1690.jpg

CIMG1693.jpg

CIMG1697.jpg

CIMG1700.jpg

CIMG1699.jpg

CIMG1665.jpg

Og et lite shot fra før idag. Coupen min var på flørtern med den rosa. Det var en jente trudden. 8)

CIMG1668.jpg

Skrevet

Og et lite shot fra før idag. Coupen min var på flørtern med den rosa. Det var en jente trudden. 8)

CIMG1668.jpg

den rosa har jeg sett fler ganger på gjøvik, en kar som har den eller ei dame?

var ikke så dumme de felga dine, brok 1 felger?

Skrevet

Ikke galt :)

Synes du burde ta den ned mer enn 5-10mm når du først skal i gang. 2-4cm et sted tror jeg blir passelig, slik at hjulbuen foran ser lik ut den bak hehe

Skrevet

Skal utforske den høyden litt ja;) Men bilen er ikke valsa foran så får ikke trekt hjulbuene over litt av dekksiden som det er bak. Men den skal lenger ned foran. Hadde litt dårlig tid når jeg slengte de på og justerte igår.

Ang den rosa, så er det en kar på GS i oslo som eier den. Men han har visst solgt den hørte jeg.

Lyden av nye eksosen ble forresten helt rå. Scorpion anbefalles på det sterkeste :)

Skrevet

Ble bra detta Anders, synes felga passet meget bra :)

Godt å høre at du er fornøyd med Scorpion eksosen, da jeg også har bestilt sånn til min "nye" bil.

Hva slags endestusser har du valgt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...