Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

Skrevet

aha... tenkte å sote litt lysere på min jeg, men blir nok så mørkt som dine nå :-D ja da, var flott lakkering ;-):-D

ja, er jo så fin ellers, så det "jallet" trekker litt ned...

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

-Jupp, jallet skal vekk ;) Har tenkt tanken på å legge et lag på frontlyktene også. Har du gjort dette? og merket du noe på lysnivået eller?

By the way.

Polerte bilen igår, og da måtte jeg benytte sjangsen til å endelig teste ut den vel omtalte claybar`n. Dette ga fantastiske resultater. Genialt med andre ord. Overflaten ble glatt og fin, uten noe som helst forurensing og grus og dritt etter jeg var ferdig. Anbefalles på det sterkeste til deg som ikke har prøvd dette!

Skrevet

jeg har lakkert glassene inni lykta jeg... de små runde glassene... har jo xenon, så er ikke så mye å merke :-P

skal prøve clayen på min onkel sin bil i dag ;-)

Skrevet

I stedet for å lakkere hele frontlykten vil jeg heller anbefale å legge på lys sotefilm. Tror nok det blir bedre, å så slipper du bekymre deg så mye for steinsprut

Skrevet

Skal på GS og hente noe deler enten imorgen eller torsdag, så da skal jeg raske med meg original grill/netting :)

Og Ingard:

Denne skal holdes vingeløs ja! Ang baklykter er jeg rimelig fornøyd, for now. Men man vet aldri. Mulig det blir andre lykter, vi får se :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er 2 stykk xenon kitt 6000k i hus. Snart originale E36 linselykter også. Dropper AE for en stund. Mulig det blir ccfl etterhvert. Noen som er keene på inpro lykter? hvis ikke kastes dem 8)

Har enda ikke fått somla meg til å kjøpe den svarte grillen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...