-Anders- Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Ble bra det Anders, men nå blir ikke onkel politi glad Men er det ikke sånn at 20% lysgjennomstrømmning er mørkere enn f.eks 80% lysgjennomstrømning ?(du slipper jo kun gjennom 20% lys) Noen firmaer opperer med 20% sotning og det er vel ikke det samme som lysgjennomstrømning ? Er godt mulig forskjellige aktører opererer med forskjellige tolkninger på hva som er hva. På riis kalte de det hvertfall 20% lysgjennomstrømning, altså 80% soting(?) Ang politiet, er det ikke bare å rulle ned rutene da?
boost Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 eg skulle ha sota dei for 3 lapper:) ser bra ut med soting på alle ruter..
Ad|oS Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Ser bra ut med sota ruter! Var ikke så helt aller verst dyrt heller. Tok de ut rutene når de gjorde dette? Så lenge ikke politiet tar deg med dette går det jo hvertfall bra. Og jo lysere rutene er jo mindre sjanse er det for å bli tatt, men ser jo bedre ut om det er litt mørkt... Men uansett, ble pent
-Anders- Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 De tok ut alle rutene bortsett fra bakruta. Så det ble vel mer eller mindre perfekt. Eneste er at det ikke er garanti på siderutene fremme pga ulovlig i utgangspunktet, pluss slitasje. Neste opp nå er Gule bosch linselykter og muligens tilhørende gule tåkelys. For alt er nemlig så opbrukt til E36 at jeg vil ta en annen vei. Og gult er jo litt retro da Prøver febrilsk og få tak i noe på bruktmarkedet. Hvis noen vet om noe så skrik. Ellers driver jeg og vurderer å sette på noe slags leppe igjen foran. Etter Gt splitterne mine gikk til helvette er jeg i tvil. Muligens M3 Gt replikaen til rieger...?! Eller valsehjulbuer foran og skamsenke. Tvil tvil tvil......
jekketrall Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Ble bra dette Anders Får ta deg en tur til elverum snart og vise frem kjerra Eller om det blir oslo tur på meg, så tar vi en fest i samme slengen
Ad|oS Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 De tok ut alle rutene bortsett fra bakruta. Så det ble vel mer eller mindre perfekt. Eneste er at det ikke er garanti på siderutene fremme pga ulovlig i utgangspunktet, pluss slitasje.Neste opp nå er Gule bosch linselykter og muligens tilhørende gule tåkelys. For alt er nemlig så opbrukt til E36 at jeg vil ta en annen vei. Og gult er jo litt retro da Prøver febrilsk og få tak i noe på bruktmarkedet. Hvis noen vet om noe så skrik. Ellers driver jeg og vurderer å sette på noe slags leppe igjen foran. Etter Gt splitterne mine gikk til helvette er jeg i tvil. Muligens M3 Gt replikaen til rieger...?! Eller valsehjulbuer foran og skamsenke. Tvil tvil tvil...... Så de gir ikke garanti på vinduer som brukes? Eller er det bare fordi vinduene på en coupe går opp og ned hele tiden? Rart det der... Det er ikke lett å skille seg ut når man har mørk E36 coupe med M-tech, da alle er så å si like. Gule lykter kan bli bra det. Finnes ikke så mange av dem i Norge hvertfall, men er vel noen litt lengre sør på kontinentet... Koster sikkert en formue her i Norge da det vel ikke var mulig å få bestilt dette orginalt på norske biler GT-splitterne er jo greie da det ser bra ut, og ikke koster så mye å kjøpe nye når man ødelegger dem. Er jo også greit at man kan bytte ut bare en av dem hvis man knekker/riper dem opp. Med GT-leppa til Rieger får du et lavere inntrykk av hele bilen, men får litt mindre kjørbarhet da bilen også blir veldig lav på midten. Et alternativ kan være å gå for Velocity-leppa da det ikke er så mange som har denne. Er litt dyr desverre, da den må bestilles fra utlandet. Portoen blir veldigveldig høy pga størrelsen... Du kan jo ta utgangspunkt i den orginale listen på M-fangeren og lage deg noe selv i glassfiber? Mye arbeid, men så kan du jo få noe ingen andre har!? Da du allerede har Brock-felgene er jo skamsenk et bra alternativ. De gjør seg godt med mye senk, og da kan du jo behold bilen orginal ellers.
-Anders- Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Ble bra dette Anders Får ta deg en tur til elverum snart og vise frem kjerra Eller om det blir oslo tur på meg, så tar vi en fest i samme slengen Ja, må prøve på det. Lenge siden sist nå!! Så de gir ikke garanti på vinduer som brukes? Eller er det bare fordi vinduene på en coupe går opp og ned hele tiden? Rart det der...Det er ikke lett å skille seg ut når man har mørk E36 coupe med M-tech, da alle er så å si like. Gule lykter kan bli bra det. Finnes ikke så mange av dem i Norge hvertfall, men er vel noen litt lengre sør på kontinentet... Koster sikkert en formue her i Norge da det vel ikke var mulig å få bestilt dette orginalt på norske biler GT-splitterne er jo greie da det ser bra ut, og ikke koster så mye å kjøpe nye når man ødelegger dem. Er jo også greit at man kan bytte ut bare en av dem hvis man knekker/riper dem opp. Med GT-leppa til Rieger får du et lavere inntrykk av hele bilen, men får litt mindre kjørbarhet da bilen også blir veldig lav på midten. Et alternativ kan være å gå for Velocity-leppa da det ikke er så mange som har denne. Er litt dyr desverre, da den må bestilles fra utlandet. Portoen blir veldigveldig høy pga størrelsen... Du kan jo ta utgangspunkt i den orginale listen på M-fangeren og lage deg noe selv i glassfiber? Mye arbeid, men så kan du jo få noe ingen andre har!? Da du allerede har Brock-felgene er jo skamsenk et bra alternativ. De gjør seg godt med mye senk, og da kan du jo behold bilen orginal ellers. De gir ikke garanti pga det er ulovlig med film foran og fordi vinduene brukes. Det var hvertfall det hun damen på riis forklarte så fint. Ang de gule lyktene, så koster de rundt 5000 kr stykke på GS, og sikkert mest sannsynlig noe mindre fra koed. Fant de forøvrig ikke i sortimentet deres. Men jeg skal ha tak i det. Ikke mange biler i norge som går med dette nei. Også passer det godt med blå bil også. Velocity leppa fra umnitza har jeg vurdert før. Den ser du ikke mange av på veiene. Er vel eneste gamle coupeen til Arild G her inne jeg har sett den på av norske biler, så det er jo en sterk kandidat. Men føler at den lir littegrann for anonym, kan minne litt om en bola m3 leppe. -Jeg tenker jeg iler ned på GS i morra og handler GT leppa fra rieger og prøver den på. Blir det stusselig er det jo bare å selge. -Noe hjemmemekk leppe blir det mest sannsynlig ikke, da jeg er mindre dreven i arbeid med glassfiber. Og det skal en god dose med tålmodighet og litt kunnskap for å få et flott resultat man kan bli fornøyd med, men absolutt en god idè!!
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 sorte lykter har jo også blitt brukt nå, så gå for gule ^^ var innom den tanken selv... men det går jo an å legge på en gul film, evt skulle ha klarlakk med GULT i... bare får å prøve det bør jo gå like greit som sort!
Ad|oS Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 De gir ikke garanti pga det er ulovlig med film foran og fordi vinduene brukes. Det var hvertfall det hun damen på riis forklarte så fint. Ang de gule lyktene, så koster de rundt 5000 kr stykke på GS, og sikkert mest sannsynlig noe mindre fra koed. Fant de forøvrig ikke i sortimentet deres. Men jeg skal ha tak i det. Ikke mange biler i norge som går med dette nei. Også passer det godt med blå bil også. Velocity leppa fra umnitza har jeg vurdert før. Den ser du ikke mange av på veiene. Er vel eneste gamle coupeen til Arild G her inne jeg har sett den på av norske biler, så det er jo en sterk kandidat. Men føler at den lir littegrann for anonym, kan minne litt om en bola m3 leppe. -Jeg tenker jeg iler ned på GS i morra og handler GT leppa fra rieger og prøver den på. Blir det stusselig er det jo bare å selge. -Noe hjemmemekk leppe blir det mest sannsynlig ikke, da jeg er mindre dreven i arbeid med glassfiber. Og det skal en god dose med tålmodighet og litt kunnskap for å få et flott resultat man kan bli fornøyd med, men absolutt en god idè!! Sært at de ikke gir garanti egentlig, men sånn er livet Har sett et par biler mied gule lykter på utenlandske fora, og det ser ikke dumt ut. Må bare passe med resten av bilen også. Du sier at Velocity leppa er litt anonym, men du vet vel at det finnes to ulike typer av denne!? Den ene bygger lengre ned enn den andre, så legger greit merke til dem hehe Men spørs jo litt om du vil ha noe som ser mest mulig orginalt ut, men at kjennere vet hva det er, eller om du vil ha noe med litt "wow-effekt" blant mange folk. Husk på at GT-leppa fra Rieger ofte ser litt spesiell ut på biler hvis du ikke har senket en del mer foran enn bak. Den vipper liksom litt oppover... På 328'n min hadde jeg 50/40 senk, og du ser hvordan den vipper oppover her: Med litt mer senk foran i forhold til bak vil den ikke vippe opp like mye Men som du sier, ikke noe problem å selge hvis du ikke liker den sorte lykter har jo også blitt brukt nå, så gå for gule ^^ var innom den tanken selv... men det går jo an å legge på en gul film, evt skulle ha klarlakk med GULT i... bare får å prøve det bør jo gå like greit som sort! Ulempen er vel at det kan være vanskeligere å få det helt gjevnt, i og med at det med gult er gjennomsiktig i stedet for helt svart
Arild G. Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 ligger jo noen sett med gule lykter til salgs på ebay.de søk på e36 gelb
-Anders- Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Takk for tips! VAr ikke ille pris heller det der Nå har jeg hvertfall bestilt meg rieger leppa på gs. De hadde den ikke inne, så har den på mandag. Kjøpte meg også øyelokk av en eller annen grunn. Kamei øyelokk, de som er litt smalere og mindre enn rieger sine lefser. Får se åssen det blir.
Mexos Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Soting, øyelokk og rieger leppe? Må passe på så du ikke tråkker for hardt i rånersalaten nå
-Anders- Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Hehe.. har vært inne på tanken selv. Ting er jo enkle å ta av igjen da Må bare ha en forandring føler jeg. Kanskje jeg skal kjøpe noe chrom felger fra sharif også??????
///Mysild Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Takk for tips! VAr ikke ille pris heller det der Nå har jeg hvertfall bestilt meg rieger leppa på gs. De hadde den ikke inne, så har den på mandag. Kjøpte meg også øyelokk av en eller annen grunn. Kamei øyelokk, de som er litt smalere og mindre enn rieger sine lefser. Får se åssen det blir. er samme som jeg har det... de er smale og fine
Halvor89 Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Takk for tips! VAr ikke ille pris heller det der Nå har jeg hvertfall bestilt meg rieger leppa på gs. De hadde den ikke inne, så har den på mandag. Kjøpte meg også øyelokk av en eller annen grunn. Kamei øyelokk, de som er litt smalere og mindre enn rieger sine lefser. Får se åssen det blir. Tror dette kan bli tøft jeg Vurdert powerflex foringer når du først er i gang? Tenkte hvis du skulle sveise inn forsterkninger i bakstilling og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå