Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er vel ikke noe mer enn 4-5 cm fra bakken. Så noe mere senk foran nå er bare å glemme!

Tror jeg beholder leppa intill videre. Så kanskje det blir en annen look igjen til neste sommer.. 8)

Neste nå, blir å få lakkert øyelokk og 97 grillen jeg har liggende. Og kanskje frontfangern siden den er drit stygg.

Skrevet

Jeg stod og kikka på bilen din på Statoil Storo i dag morres. Kan iallefall skrive under på at den ser bad ut! Sinnsykt rå E36. Leppa ble grom på bilen den.

Skrevet

Thehe..bedre frokost ja ;)

Jeg var fortsatt på jobb, så jeg og en kollega stod ved siden av bilen din og snakka litt om den før vi stakk.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere kan prate om 4 til 5 cm.. Mener det må være noe alvorlig feil med de centimeterene deres der nede.. :lol:

For det første Mysild.. NOWAY din var lavere enn min på Våler, og jeg kjører med 9 cm.. For det andre.. Når jeg har 9 cm på leppa foran, så har jeg kanskje 3 cm klaring til standard fartshumper.. Jeg begriper ikke hvordan dere kan kjøre med 4-5 cm, for det må da være sykt mye skraping..

:shock:

Skrevet
Skjønner ikke hvordan dere kan prate om 4 til 5 cm.. Mener det må være noe alvorlig feil med de centimeterene deres der nede.. :lol:

For det første Mysild.. NOWAY din var lavere enn min på Våler, og jeg kjører med 9 cm.. For det andre.. Når jeg har 9 cm på leppa foran, så har jeg kanskje 3 cm klaring til standard fartshumper.. Jeg begriper ikke hvordan dere kan kjøre med 4-5 cm, for det må da være sykt mye skraping..

:shock:

ehhh... jo... min måler nøyaktig 7 på bein vei! med vater også faktisk! ;-)

Skrevet

:-k

Så rart.. Hvis jeg skulle kjørt rundt på 4 cm hadde jeg ikke kunne kjørt noen plass av to grunner:

1. Jeg tar nedi overalt

2. jeg kan ikke svinge fordi hjulbuen ville ligget langt nedpå felgen..

Når jeg har den på 6 cm tror jeg faktisk ikke den er kjørbar i det hele tatt..

Skrevet
Ok... la oss ikke få en cm diskusjon her... Jeg skal ut seinere å måle hvor mye jeg har jeg. Antok bare 4-5 cm ;)

Jeg tipper 7-8 cm på laveste punktet på leppa ;)

Skrevet

Ja, da har jeg fått tak i sort taktrekk, pluss alt av solskjermer og deksler i sort. PLuss originale bosch linse lykter og litt små stæsj.

Ellers, ble jeg stoppet i går kveld av noen idioter av noen aspiranter...som reiv av solfilmen på fremrutene mine.. Veldig morro. Så nå skal jeg dra og få lagt på film så fort som overhodet mulig. Også neste gang han så meg med de hjula mine som han var bombesikker på at ikke var godkjente, måtte jeg ta meg en tur på biltilsynet på visning. Fikk ikke bot da.. det er jo noe... :)

Jo takk for det sigurd! Så pen ut den copeen din også! Du så vel kanskje at fremrutene var gjennomsiktige mens, de bak var sorte? guess why? Hadde nettopp blitt stoppa rett før jeg kjørte ut på ringveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...