-Anders- Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Du som kjørte den grå audan? Var en svipptur i elverum i går ja!
Torek Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 yeh! vurderte faktisk å løfte på hånda når jeg dro derifra, men var usikker på om det var deg. ettersom du skal beholde bilen så kan du jo også lufte noen planer for den da, kanskje?
-Anders- Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Skulle du gjort vettu! Men hadde ikke skjønt hvem det hadde vært for den del hehe Har ikke så masse planer egentlig. Skal sote siderutene foran igjen ettersom jeg måtte rive av sotinga der for noen mnd tilbake. Ellers dukker det kanskje opp en update om en ukes tid Så er det selvsagt felger. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva slags dim jeg skal bruke på dem..
carlhaakon Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Fornuftig valg Anders får du på de nye felga sotingen osv så tror jeg dette blir bra
Torek Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 205/40 og 235/35 evt. 225/35 som svensken selv brukte(men da blir det større dekkside foran vs. bak).
Spiff Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 blir gromt med de felga, hadde beholdt bilen selv jeg om jeg hadde vært i tvil ja! på dem felga ville jeg valgt 205/40 forran og 225 bredde bak, får man 225 i 35 profil? da ville jeg nok hatt det!, blir spennende og se den med nye felger da, men blir vel ikke noe før våren igjen nå?
-Anders- Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Da har jeg vært på posten og henta meg UUC Style carbonspoiler 2 delt med justerbar flapp. Bilder is coming
-Anders- Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Par bilder. Kommer flere bedre når bilen er vasket
Torek Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Behold flappen som den er og lakkér resten Blant de få spoilerne som faktisk kler e36!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå