-Anders- Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Hehe, sant det nisse. Du kan kjøpe min matss. Ligger i oslo!
Chris_325iM Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Fått fart på plass delene i fronten enda da Anders? BBS RC blir bra! vi burde vel egentlig hatt en liten shoot til våren? er ikke store forskjellen på bilene fant jeg plutselig ut av her i jula! hehe
-Anders- Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Se der ja, du knipsa bilde, kult! Ja, må få til det syns jeg. Ang fronten, så skal jeg gjøre et forsøk neste helg. Får bare lime dritten på, siden alt av fester er borte bak der. Gitter skal hvertfall på plass igjen, så don`t worry Her er hvertfall felgene stabla opp i boden. De var ikke akkurat reine når jeg henta dem, men har ikke fått tid til å vaske over dem. Skal ta dem i løpet av vintern, så de er klare til å prøves på bil så fort værforholdene tillater dette!!
-Anders- Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Da er det snart tid for sommerhjul og velstand. Jeg liker hvertfall å tro det. I det siste har jeg bare byttet bremser. Jeg har tydeligvis slurvet med kontroll av bremser den seneste tiden..
hylle Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Blir bra det her! Blir tøft med de hjula på bimmern din! Hvor i Oslo holder du til?
-Anders- Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Blir RC`ene som kommer på bilen først antar jeg. Mangler fortsatt dekk til work hjula, og er fortsatt ikke klok på hva jeg skal bruke av dims. Vil helst unngå 205/40 og 225/35 da det blir så jevlig lavt. Syns ikke det blir så pent heller. Altså jeg liker lavt, men ikke når hjula blir så små som de blir med den dimen. Jeg bor oppe på bjerke. Hva med deg selv?
hylle Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Høres bra ut! bra dim på felgene du har fått tak i iallefall!! Står en lik som din ute i gata her, men har ikke sjekka opp reg nr med din for å sjekke om det faktisk var deg enda.. de er meget like om jeg kan si det selv, men hvis du bor på bjerke så kan det jo ikke stemme så bra, siden jeg bor nede på bislett! Nå blir det vel snart vårmønstring også., du stiller?
xploticx Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 blir pent med de felgene der, har samme felger til min e34
-Anders- Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Har i år vært litt tidligere ute med sommerhjul enn årene før, men shit au. Jeg prøvde de på bilen i går etter en skikkelig vask av dem, og klarte ikke ta dem av igjen Liker disse hjula. Nå er de spaca ut 15mm bak og 10mm foran for å få de skikkelig ut i hjulhusa. Skal ned på 3mm foran kun for å gå klar av coilovers, pluss at jeg kan senke mer. Ja, jeg skal senke mer foran! Vurderer å sote siderutene foran igjen imorgen as well. Bilde......
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Ble veldig bra!! Har alltid likt disse felgene på E36, passer utrolig bra Ser betraktelig bedre ut enn alle replicafelgene som selges rundtom i bøtter og spann.. Men den må ned litt foran ja
Torek Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Det var et koselig bilde! (hvis man ser bort ifra sierra-stuket) Skjer med de andre sommerfelga du har kjøpt da? Venter på gummi?
JE Motorsport Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Passer meget bra de felgene der på bilen din Anders
-Anders- Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Ja, er veldig lett å like disse superbeetle. Det fine med dem, er at eikene buer litt innover, så man får et "lavt innpress-look" på en måte. For når sant skal sies. Ingenting er kjipere enn eiker som buer utover!! Sierrastuk tar jeg til meg Torek. Greit. Jeg skal forsåvidt ha den liggende litt over bakdekket, siden jeg syns det er fint, men den må ned mere foran ja. Har 2 nye justeringsringer som skal på først før jeg får justert. -Ang work hjula, vet jeg ikke helt. Planen var jo å få tak i noe gummi da, sånn at de kan få lov til å prøve seg på bilen di også. Time will show Joar, takk har dere forresten 3 mm spacere på gs med sentrering? Jeg skal ned dit imorgen tenkte jeg.
hylle Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Du vil ikke selge de bbs'ene nå som du har RC felger?
-Anders- Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 bbs`ene? Har bare ett sett bbs felger. mener du work`ene? Har ingen planer om å selge dem hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå