Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fått fart på plass delene i fronten enda da Anders? :P

BBS RC blir bra! ;) vi burde vel egentlig hatt en liten shoot til våren? er ikke store forskjellen på bilene fant jeg plutselig ut av her i jula! :P hehe

35n8lkqj0g41vjxv67y1.jpg

Skrevet

Se der ja, du knipsa bilde, kult! Ja, må få til det syns jeg. ;) Ang fronten, så skal jeg gjøre et forsøk neste helg. Får bare lime dritten på, siden alt av fester er borte bak der. Gitter skal hvertfall på plass igjen, så don`t worry 8)

Her er hvertfall felgene stabla opp i boden. De var ikke akkurat reine når jeg henta dem, men har ikke fått tid til å vaske over dem. Skal ta dem i løpet av vintern, så de er klare til å prøves på bil så fort værforholdene tillater dette!!

fuesjfd15yfx4pu57itu.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Da er det snart tid for sommerhjul og velstand. Jeg liker hvertfall å tro det.

I det siste har jeg bare byttet bremser. Jeg har tydeligvis slurvet med kontroll av bremser den seneste tiden.. [-X

a6dqhcck9pbs6wc3bz93.jpg

lvdauq5l68lcl7g9vez7.jpg

Skrevet

Blir RC`ene som kommer på bilen først antar jeg. Mangler fortsatt dekk til work hjula, og er fortsatt ikke klok på hva jeg skal bruke av dims. Vil helst unngå 205/40 og 225/35 da det blir så jevlig lavt. Syns ikke det blir så pent heller. Altså jeg liker lavt, men ikke når hjula blir så små som de blir med den dimen.

Jeg bor oppe på bjerke. Hva med deg selv?

Skrevet

Høres bra ut! bra dim på felgene du har fått tak i iallefall!!

Står en lik som din ute i gata her, men har ikke sjekka opp reg nr med din for å sjekke om det faktisk var deg enda.. de er meget like om jeg kan si det selv, men hvis du bor på bjerke så kan det jo ikke stemme så bra, siden jeg bor nede på bislett! :)

Nå blir det vel snart vårmønstring også., du stiller?

• 2 weeks later...
Skrevet

Har i år vært litt tidligere ute med sommerhjul enn årene før, men shit au. Jeg prøvde de på bilen i går etter en skikkelig vask av dem, og klarte ikke ta dem av igjen :)

Liker disse hjula. Nå er de spaca ut 15mm bak og 10mm foran for å få de skikkelig ut i hjulhusa. Skal ned på 3mm foran kun for å gå klar av coilovers, pluss at jeg kan senke mer. Ja, jeg skal senke mer foran!

Vurderer å sote siderutene foran igjen imorgen as well.

Bilde...... :)

kfbctzl5iivjgb9u5ncn.jpg

Skrevet

Ble veldig bra!!:)

Har alltid likt disse felgene på E36, passer utrolig bra :wink:

Ser betraktelig bedre ut enn alle replicafelgene som selges rundtom i bøtter og spann..

Men den må ned litt foran ja 8)

Skrevet

Det var et koselig bilde! (hvis man ser bort ifra sierra-stuket) ;)

Skjer med de andre sommerfelga du har kjøpt da? Venter på gummi? :)

Skrevet

Ja, er veldig lett å like disse superbeetle. Det fine med dem, er at eikene buer litt innover, så man får et "lavt innpress-look" på en måte. For når sant skal sies. Ingenting er kjipere enn eiker som buer utover!! :D

Sierrastuk tar jeg til meg Torek. Greit. Jeg skal forsåvidt ha den liggende litt over bakdekket, siden jeg syns det er fint, men den må ned mere foran ja. Har 2 nye justeringsringer som skal på først før jeg får justert.

-Ang work hjula, vet jeg ikke helt. Planen var jo å få tak i noe gummi da, sånn at de kan få lov til å prøve seg på bilen di også. Time will show :)

Joar, takk :) har dere forresten 3 mm spacere på gs med sentrering? Jeg skal ned dit imorgen tenkte jeg.

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...