Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å monterte dekk på felg i går! Ble bra. Kjørte 215/40 rundt nå.. mulig jeg går ned i dim foran for å få likt strekk. Ble bra strekk med 215 på 9,5" bak :) Måtte 2 forsøk med sjokking for å få på bak.

Også bilder så klart. Bilder av felger på bil kommer neste uke da bilen for øyeblikket er avskilta :(

chy67dnyo8ficcmajl5j.jpg

yfg813ixbjc5kij80mgv.jpg

2pxnke6bgntlwi0r9j6l.jpg

ohihdis3xk23nvg9xrzs.jpg

8zo06dlw00f86s3qovfl.jpg

96zp546rikl1a5il9f62.jpg

sdahaxrcrw5jsjc8zxud.jpg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

NIce ;) Regner med bilen din er godt valset, ihvertfall foran(kjører et30 med 8,5" felg foran og det stikker ut 2-3mil.) hehe ;)

Hiv ut noen bilder av felgene på bilen!

Skrevet

Ikke valset foran, men det er på høy tid :)

Uansett.. felgene er på bilen og jeg skulle shine den idag, men værgudene ville noe annet, så jeg vil ikke legge ut masse bilder av skitten bil nå. Jeg tok dog noen bilder, så dere kan få se ett, så legger jeg ut en liten serie så fort finværet melder seg, og bilen er rein. Skal si det ble pent på bilen!

g1q26k2u5u83n5yfbmyd.jpg

Skrevet

Gleder oss til flere bilder,så jo veldig gromt ut.Valsinga ser man sikkert godt fra denne vinkelen,så er nok ikke så galt fra andre vinkler,gir positive å negative tilbakemeldinger :)

Skrevet

Knallbra!! Ser ut som du skulle ha gått for 195/40 foran..eller i det minste 205/40 :)

Gleder meg til å se bedre bilder!! :D

Skrevet
Knallbra!! Ser ut som du skulle ha gått for 195/40 foran..eller i det minste 205/40 :)

Gleder meg til å se bedre bilder!! :D

Jeg vet. Kanskje jeg bytter dekk foran til neste sesong. Ble mye strekk bak kontra foran. Ble ikke helt fornøyd. I tilegg holder ikke ene felgen så godt på lufta.. så tar det i samme slengen. Må vel kline på litt mere guffe i skjøten.

Men igjen blir 205/40 (-6,1%) veldig smått i forhold til 215/40 (-4,8%) mtp rulleomkrets..¨ en idè er kanskje 195/45 (-4,3%) som er veldig likt 215/40, eller 205/45 (-2,9%)..Tror kanskje jeg skal handle 195/45 eller 205/45 og prøve.

Skal hvertfall vaske bil idag da det ser ut til at været skal bli bra. Så da kommer det mere bilder i ettermiddag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...