-Anders- Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Da har jeg vært ute å knipset litt diverse bilder av rein bil! Enjoy
sladjan Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Likte felgene godt! Ble ganske rått nå Hvor mye stikker felgene ut foran nå egentli ?
-Anders- Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Likte felgene godt! Ble ganske rått nå Hvor mye stikker felgene ut foran nå egentli ? Tja..en cm omtrent Så det må valsing til, for jeg har planer om å senke mer foran, men det er heelt umulig akkurat nå. Takk for ros da. Lurer på om jeg kanskje er en av veldig få som ruller rundt på slike hjul i norge nå. Det er litt morro
Glenn-Andre Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Utrolig pent, bilen blei skikkelig bra nå Har du vurdert gt splittere ? tror det kunne blitt veldig pent!
Halvor89 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Jeg får bare si gratulerer. MEGET bra stance ble det
Torek Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Ja, 195/45 er nærmere samme rulleomkrets som 215/40 har, enn hva 195/40 er. 195/45 blir faktisk bittelitt større enn 215/40, men det er jo så liten forskjell at det ikke vil synes Edit: Der kom bildene også ja! Det ble jo sinnsykt bra!!! 195/40 eller 205/40 hadde jeg valgt foran, lett. Gratulerer!! Kommer til å bli helt best med litt mer senk der nå. Bak var det perfekt!
-Anders- Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Utrolig pent, bilen blei skikkelig bra nå Har du vurdert gt splittere ? tror det kunne blitt veldig pent! Satt faktisk å tenkte på det når jeg så gjennom bildene istad. Jeg har hatt GT splittere tidligere, og de gikk til helvette på E6 faktisk.. jeg har også hatt rieger gt leppe..samme skjebne på den. Så jeg vet ikke. Når jeg får senka mer, som planen er, så tror jeg ærlig talt det ikke er plass til stort mer under der Men kult å høre at folk liker resultatet!!
Glenn-Andre Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Utrolig pent, bilen blei skikkelig bra nå Har du vurdert gt splittere ? tror det kunne blitt veldig pent! Satt faktisk å tenkte på det når jeg så gjennom bildene istad. Jeg har hatt GT splittere tidligere, og de gikk til helvette på E6 faktisk.. jeg har også hatt rieger gt leppe..samme skjebne på den. Så jeg vet ikke. Når jeg får senka mer, som planen er, så tror jeg ærlig talt det ikke er plass til stort mer under der Men kult å høre at folk liker resultatet!! skjørtene er lavere enn frontfangeren så ville hatt noe forran der, hadde gjort bilen "hel" på en måte.
Torek Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Utrolig pent, bilen blei skikkelig bra nå Har du vurdert gt splittere ? tror det kunne blitt veldig pent! Satt faktisk å tenkte på det når jeg så gjennom bildene istad. Jeg har hatt GT splittere tidligere, og de gikk til helvette på E6 faktisk.. jeg har også hatt rieger gt leppe..samme skjebne på den. Så jeg vet ikke. Når jeg får senka mer, som planen er, så tror jeg ærlig talt det ikke er plass til stort mer under der Men kult å høre at folk liker resultatet!! skjørtene er lavere enn frontfangeren så ville hatt noe forran der, hadde gjort bilen "hel" på en måte. Smakssak selvfølgelig, men jeg synes det er finere uten.
ZhilleN Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 jeg veit ikke helt hva jeg synes.. noen ganger synes jeg dem er dritfine, andre ganger synes jeg det blir litt feil.. Men tøft med noe som ikke alle har Det er to ting du burde gjøre med den, utifra det jeg ser, sote tåkelysa, og få org. sota baklykter, det har jeg hvis du er interessert! (baklykter alts.. )
///Mysild Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 ville hevet bilen bak før du får senka den foran... så "litt" latterlig ut nå etter min mening ^^ felgene er dritkule! så blir nok bra når du får gjort alt klart mr! tror ikke jeg kommer langt med gt splittere har 7.5 cm klaring på flat asfalt nå med frontfangeren akkurat lavt nok
-Anders- Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Heve nei! Gal du! Med såpass strekk så må jo buen følge dekket nesten ned til felgkanten. Samme skal det gjøre foran, bare jeg får valsa Men skjønner hva du vil frem til. Bilen skal stuke litt fremover..
carlhaakon Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Det her ble jo helt konge, tror det skal mye til før noen finner felger som skiller seg så ut fra andre felger skal det være noe senterkopp til disse egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå