Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for ros spiritus :)

Kjetil: Ja klag, så får du evt nye eller du kan velge deg noen andre som jeg gjorde. De klarglass blinkerne var veldig pene helt til jeg vasket bilen første gang etter de var montert, da ble jeg bare skuffa! Depo stod det på mine, virket ikke som det var topp kvalitet akkuratt! :roll:

Men ble hvertfall kjempe fornøyd med di nye! Passet som hånd i hanske til de sorte AE`sa!

Skrevet

ble veldig bra med de blinklysa ja :applause:

hadde klare blinklys på gamlebilen min jeg og, og de dugget en del.

helt til jeg borret hull under, da ble jeg kvitt verste dugginga.

(vet ikke om nye eieren har problem med de)

• 3 weeks later...
Skrevet

Da var det tid for en update igjen!

Påskeaften gikk med på å bytte dashboard i coupe`n.. Var en del jobb iom at mye var nytt for meg. Med andre ord første gang jeg gjorde det. Men var ikke vanskelig at all. Ble bare igjen 2 skruer når jeg var ferdig ;)

Slenger uansett ut noen bilder av prosessen her. Mangler enda en del interiør deler for å få den sorte looken komplett som dere sikkert ser. Så om noen har en midtkonsoll i sort (den som går rundt askebeger/håndbrekk osv) så si ifra. Trenger også høyttaler dekslene fremme samt listene som går langs med døra.

så, bilder:

07042007292.jpg

07042007295.jpg

07042007291.jpg

07042007290.jpg

CIMG0783.jpg

CIMG0781.jpg

CIMG0780.jpg

Og til slutt litt pussing av felger:

07042007294.jpg

Skrevet

pent, blir bra å få resten også :)

Må si takk for bildene du hadde av de gråe blinkersene... Mine ligger nå på posten å venter på at jeg skal hente de i morgen.. Takk for inspirasjon :D

Skrevet
Stor forskjell på grått og sort dashbord, må si dette så ut som en bra innvestering..

Ja, rimelig stor forskjell! Og så mye penere det er med sort dash da. Skjønner ikke hvorfor bmw satt inn grå dash i e36 in the first place! Men men, noen plast deler til nå så blir det komplett :)

pent, blir bra å få resten også

Må si takk for bildene du hadde av de gråe blinkersene... Mine ligger nå på posten å venter på at jeg skal hente de i morgen.. Takk for inspirasjon

Godt det er flere som har god smak da 8) Blir bra det!

Skrevet

er du interessert i å selge det gamle grå dashbordet for en hyggelig pris? det er i god stand med airbag i orden og alt?

Skrevet

Det kan jeg godt selge ja. Men er uten airbag. Fikk ikke med airbag på det sorte, så jeg flyttet over!

Ellers, ja i god stand! -Byttet kun pga fargen.

Skrevet
Det kan jeg godt selge ja. Men er uten airbag. Fikk ikke med airbag på det sorte, så jeg flyttet over!

Ellers, ja i god stand! -Byttet kun pga fargen.

Har litt på feelingen at airbag er dyrt :( send meg en god pris på pm da ;) Lyst å bytte dashbord nettopp pga. det nye har airbag. (Dårlig samvittighet angående dama om jeg krasher;)) Pluss at det nye ser penere ut ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var hjulbuene bak ferdig valsa og sommerhjula er nå endelig på bilen! Lakken sprakk selvfølgelig opp grunnet en gammel skade på høyre siden som jeg ikke visste om. Men men!

Subber endel i humper og dumper, så nå er justerbart understell rett rundt hjørnet. Går for KW Variant 3. Men er leveringstid på et par uker så får kjøre pent i melomtiden 8)

Her er bildene:

21042007299.jpg

21042007300.jpg

21042007301.jpg

CIMG0834.jpg

CIMG0836.jpg

CIMG0837.jpg

CIMG0835.jpg

CIMG0840.jpg

CIMG0844.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...