-Anders- Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 Godt å høre Eneste som skal endres på er evt gt-splittere i front. Også skal den senkes mer foran! Toning av alle ruter bortsett fra frontruta kommer også etter hvert. Ellers blir den som den er!
-Anders- Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 Ikke umulig. Har lekt med tanken, men er ikke første pri nå! Ser jo lekkert ut, så må vel på etterhvert
-Anders- Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Skrevet Juni 30, 2007 Da er GT-splittere på vei fra taiwan, for den nette sum av 600 spenn!
-Anders- Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Nå er Gt splittere montert. Dave F. Luftfilterkit er også montert. bilder kommer. Alt selges for rett pris
JE Motorsport Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Nå er Gt splittere montert. Dave F. Luftfilterkit er også montert. bilder kommer.Alt selges for rett pris Fornøyd med Dave F kittet ?
-Anders- Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Kjempe fornøyd! Lyden er jo vill Vet ikke om det går noe bedre, men virker som den er kjappere Bare få på m50 innsug nå, så blir det virkelig boller hehe!
-Anders- Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Ja, E38 er vanvittig råe traller men tror ikke jeg bytter bort E36`n. Har fundert litt på å selge de siste dagene, men er i tvil. Tror jeg skal beholde den. Hvertfall gjøre den 100% strøken først, så får vi se! Men ja, mesterverk hehe
-Anders- Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Da var _endelig_ KW variant 3 i hus!! Knipset også noen bilder av filterkitet og Gt-splitterne. Enjoy
JE Motorsport Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Det ble bra Ja lyden fra disse kittene er bare rå
Gjest Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 strøken e36! akkurat slik en coupe skal se ut!! Hvor har du handlet luftfilterkitet og splitterne?
Mr.Plow Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Rett å slett volla schpaaa bil! Nei da, dette er perfekt i mine øyne, en utrolig vakker bil med akkurat de rette modifiseringene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå