krisroen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kan vel egentli banne på at dette var polakk eller litauenpakk.. kjører sånne rundt her nå og!! virker som di vet hva di ska gå etter..Kondolerer så mye! Stemmer.. Vi er nesten helt sikre på at det er sanne som har vært her og, det har blitt observert en del biler med skilt fra polen og latvia i området her for en stund siden så håper politiet får noe å gå etter. Uansett utrolig kjedelig. Bilen var akkurat fiksa opp og "styla" slik jeg ville ha den og etpar dager seinere skjer dette.. Jaja, viss noen har kjøper seg en AVIC X1-R en dag og det kommer opp en søt blondine (dama mi) som bakgrunn så vet dere hvem den tilhører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Var ikke helt meninga, men kom til å bruke Wunder istedetfor Ballder, beklager! Og til Bimmerfanatic: "Tror du misforsår en liten kilometer her.... Wunder mener sikkert at han skal prøve å finne ut om anlegget er havnet på en svartebørs... Finner han ut hvilken er han kommet et godt stykke på vei..." Tror du misforstår en stor kilometer her, jeg er Wunder, jeg mener ikke at han skal finne anlegget på svartebørsen for det var ikke slik jeg tolket innlegget hans i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 da har du passa på bilen håper jeg? Smile han har sitti inne en stund i det siste har jeg hørt Den passer seg selv den. Vill helst ikke glemme og avvikle de tiltakene som er der selv før jeg prøver og plukke på kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Death to all!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jaja da var to polakker varetektsfengslet i 4 uker mistenkt for alle innbruddene her i området. De har selvsagt ikke funnet mitt anlegg enda og polakkene nekter å inrømme noe som helst om min bil selv om politiet har gode bevis. (funnet andre ting hos dem som ble stjålet i området) Ble faktisk veldig positivt overrasket over politiets behandling av denne saken her. Får håpe polakkjævlene får svi (lov å håpe) Så pass godt på bilene deres gutter og jenter og vær på vakt, og for all del lås dørene deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Måtte de brenne der dere vet, og ALDRI få "tjene" ei norsk krone igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg hadde også inbrudd i bilen min i fjor (og i corollaen min nettopp). Det var greit nok at de tok høttalerene mine bak, men det som er skikkelig irriterende er at de måtte knuse TO ruter for å få det til (bak og ene sida). Hos deg ser det ut til at det gikk enda verre. DØD OVER DEM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Eg håpe berre at dersom eg har innbrudd, at eg då ser jævlane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Blir så irritert på sånne folk! Hvorfor kan man ikke ha de tingene man har kjøpt og betalt for på en ærlig måte i fred?! Hadde jeg sett noen prøve seg på min bil hadde det ikke vært noen kjære mor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Sånne folk blir vi ikke kvitt!! Har desverre vært litt kjeltring for en del år siden selv. Men så har jeg "heldigvis" fått kjenne det samme selv i ettertid. Fordelen er vel at jeg kjenner til noen få av de som raver rundt og subber med seg andres ting. Fordelen der er at jeg har hjulpet meg selv og en kamerat med og finne tilbake ting som har blitt stjålet! Sammen er vi mange. Når slikt skjer synes jeg vi kan hjelpe hverandre så godt det er mulig her inne med og finne frem til ting som blir borte. Om forsikring er utbetalt eller ikke har null betydning i denne sammenheng. Der går det på personens egen samvittighet i såfall om han vil si ifra om ting som eventuellt kommer til rette i ettertid. Som sagt. Sammen er vi mange her inne! La oss stå sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 I dag har jeg endelig fått en takst på bilen og kun skadene kom på 19515,- Bilen har stått på verksted siden 29/5 så det tar seg tid dette her. Skal også i tingretten og vitne mot polakkene neste onsdag, det gleder jeg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hørtes dyrt ut.. Du kan nok spare mye på å gjøre jobben selv. Rart at alarmen ikke gikk med en gang rutene blei knust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hørtes dyrt ut.. Du kan nok spare mye på å gjøre jobben selv. Ehh... Forsikring vøtte. Verre med annlegget. Får vel ikke dekket mer enn 10 lapper på det etter hva jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Da har jeg vært i retten og sett på at to polakker på 19 og 30 år ble fengsla i heholdsvis 8 og 9 måneder for mange innbrudd, blant annet i bilen min Ble også tilkjent erstatning på 36505,- men de pengene kan jeg vel se langt etter.. Det beste var å få komme inn å sett de to jævlene som gjorde dette og se hvor bekymra de så ut da de ble ført ut av rettssalen etter å ha fått dommen.. Jeg storkosa meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Grattis, det var nok en god følelse ja tenker jeg Godt at noe pakk kommer bak lås og slå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå