DotTk Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 I know. Men fikk nesten lyst til å se de tvert når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Har Inside Man og avsporing kommet ut på leie film? Kan med sikkerhet si at Avsporing har kommet på dvd for leie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 domino, eller last ned prison break episoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 -The Boondock Saitns -Gone in 60 sec -Ronin -SwordFish -Blue Streak -The One- -Toy Story II -Snatch -Monster Inc. -American History X -Black Hawk Down -Villmarl noen av filmene jeg liker.. å har enda fler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Prøv Bad Boy Bubby..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Boondock saints. Kjempefilm!!Og så en svensk film jeg likte veldig bra. 9mm. Har ikke lykkes i å finne den på leievideo, men kanskje på større steder at de har den. gammal film dette. har den på dvd og har dvd brenner Gammal, men jævlig god Tror jeg har sett boondock saints 10 ganger, men kan lett se den en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Boondock saints. Kjempefilm!!Og så en svensk film jeg likte veldig bra. 9mm. Har ikke lykkes i å finne den på leievideo, men kanskje på større steder at de har den. Boondock Saints er en av mine absolutt favoritter også. Genial film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Noen tøffe filmer: 21 grams, a beautiful mind, american beauty, the butterfly effect, carlito's way, the deer hunter, equilibrium, eyes wide shut, the godfather, goodfellas, identity, infernal affairs, the machinist, det meste av monty python, the ninth gate, once upon a time in america, the pianist, pulp fiction, resevoir dogs, the rules of attraction, scarface, the shining, og såklart olsenbanden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 x-men 3 resident evil land of the dead the island Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Kiss Kiss Bang Bang.. Den er rå Hehe, helt enig. Døds bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 The shining eller "ondskapens hotell" med jack nickelson. Evig klassiker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeRwiN Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Lucky number slevin! genial film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Gudfaren I, II, III Convoy Layer Cake Smala Sussie Adams Epler Inkasso De Grønne Slakterene Terkil I Knipe Saw Boondock Saints Revolver (Ny film, vent eller last ned) Romeo and Juliet (Med Leo) Man On Fire (Dritt bra) Ladder 49 Braveheart Phonebooth Top Gun Football Factory Crash Cinderella Man Million Dollar Baby De jeg kom på i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Boondock saints, Man on fire, lucky nr slevin, izzat, er fire filmer du BØR se.. Alle er vell nemnt før, men virkelig gode filmer.. (ikke alle som liker izzat men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Boondock saints ja! Den er det lenge siden jeg har sett! Du har jo også Memento. Ganske fiffig! Må nesten nevne Office Space også. Og hele The Office serien (sesong 1 og 2 + julespesialen) Hele serien Exstras. (Samme som står bak The Office) Har du virkelig lite å gjøre kan du jo kjøre et 24 maraton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå