klabbus Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Kommet over en 1993 325ia 150000 km Skinn, klima, 2x el-vindu Pen i lakken Ikke funnet noe rust Førersetet noe slitt, resten bra. Importert i 98 Bra med dokumtasjon på km stand, virker godt tatt vare på. Ikke styla/senka (Jeg ser på det som positivt) Får den for 85000,- Greit kjøp? For gammel? Automatkassa, går disse for å være solide? Ca forbruk på normal kjøring? Kom gjerne med tips og anbefalinger. (Lyst til å bli "ekte" medlem av bimmers.no snart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 slo meg ikke som noen kjempepris, men kan hende jeg tar feil Du kan jo søke litt på autodb etter samme årsmodell og bil så får du sjekka hva de ligger på. Lykke til med bilkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 hva står egentlig "a" for i ia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 for min del så står "ia" for ikke aktuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Liker vel manuell bedre, men sliter med å finne "riktig" bil med manuell. Lukter hardkjørt av de fleste jeg har sett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 ia .... hmmm... er ikke så glad i automat på bmw... manuel= artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 ia .... hmmm... er ikke så glad i automat på bmw...manuel= artig Automat = Kjøyrekomfor Eg har automat, og synest det er ganske deiligt, men kunne tenkt meg manuel av og til og ja Men ettersom bilen blir brukt til mykje langkjøyring, fungerer det bra sånn som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 for min del så står "ia" for ikke aktuell He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Sklidd ut litt her nå .. Tilbake til bil og pris. Omreg er inkludert. Hva synes dere vile vært passende pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Er jo ikke artig med a manuell er jo kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er 85 k alt for mye? Hva syns dere bilen er verdt? Mulig det blir kjøp iløpet av uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Vent heller til du finner en med man gear,blir i hvertfall ikke lettsolgt om du prøver og selge den om et par år.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Tomatgir utgår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg vil trives med automatgir, ingen flere kommentarer på dette takk.. Har motoren vanos? (fe63460) Prøver meg igjen.. Hva syns dere er en passende pris for bilen? 82-83k greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå