RenZor Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 På vei til jobb i dag, litt forsinkta self og ivrig på gassen klarer jeg å kjøre på en kantstein ved parkeringsplassen min. Jeg HÅÅPER at felgen og dekket er okei i det jeg går ut men oppdager et STORT hull i dekket som nå er flatt. Felgen ser utrolig nok ut til å ha berga uten en skramme. Bare litt svart gummi gnudd utover. Godt å jobbe en hel dag å vite at man uansett går i minus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Kjipt når sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 kjipt ;( jaja,du får ta en ublid tur ned til dekkforhandler`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Kjipt med sånne minusdager... hvem vet, kanskje du vinner noen tusenlapper på lotto`n til lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jepp its kjipt.. Får lagt om til nytt dekk imorgen! Krysser fingra for at felgen ikke er ødelagt utover det som er synlig. En feit lotto-gevinst hadde jeg ikke sagt nei til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Kjipt med dekker, men det beste er at felgen klarte seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Tok ene felgen min på en Mcdonalds utafor Oslo i forfjor sommer, var på en drive inn med utruli lavt fortau rundt hele, tok litt for krapp sving rundt hjørnet og da var det gjort, felgen skrapte borti kanten og lagde stygge merker på kanten. utrolig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Det lille der? Syns jo ikke omtrent Sett verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå