Andreas 750iL Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Hva syns der om dette projektet? Er dette kittet fint? http://www.cardomain.com/ride/229314/1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Dette er et tøft kit. Kjøp det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Det var et tøft kitt Passer de skjørtene til den lange 7'ern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Kunne godt tenke meg en E38 som min neste familiebil, og den kan for all del se sånn ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 GROMT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 dette var rått, finnes det noe sånt til e65 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Den bilen er bare helt utrolig stilig,den har alt,klasse,stil og et utseende som lyser status og kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 min mening; den var stein tøff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammerstad Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Enig at den var tøff, men ikke enig at du skal kjøpe det... etter min mening skal de store seriene være slik de er orginalt... syntes det viser mer klasse og stil... men om du skal kjøpe sett på den, kjøp dette var tøft... litt rart innlegg, sånn for og imot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 dette var rått, finnes det noe sånt til e65 da Ja det fins! Du husker kanskje ex-bilen til Tommy Sharif (dekkbaronen) han hadde jo en 745i stylet av hamann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå