ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Ja, da var angeleyes og xenon montert på bilen Dvs, nye lykter som har AE ferdigmontert. Man ser ikke så godt lyset fra ringene om -dagen-, men dette er fordi dem er hvite, og ikke gusjegule som andre kan være (syntes det ikke er sååå fint jeg). Jeg skal straks få tatt noen bilder av både xenon om natten, samt ringene om natten. Her er ihvertfall bilen om dagen Oppdaterer denne tråden når jeg har fått tatt nattbildene.
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Kan dessverre ikke si at jeg synes disse er fine, og du skulle heller hatt kromlykter pga hvit bil
Kevin=) Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 er mye annet jeg hadde vurdert å gjøre enn å bruke pengene på zenon lykter osv... lakere fangere kanskje og senke den?
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Skal det også, kevin. skal lakkere alt foran, sideskjørt, flate sidelister og bakfanger. Samt en liten leppe til org.fanger foran (og m3-speil).
mnesby Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Som et en start et dette et bra utg. pkt. Men det var noe som ikke stemte med bilen nå. Den hvite hellakkerte har blitt pen, så du vet jo selv hva du skal gjøre. (Det er jo ikke alle av oss som kan gjøre alt med en gang). Lykke til!
Kenny_ Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Er det angel eyes med xenon ? Eller angel eyes og putta på ett xenon sett? Mye kostet disse lyktene da? Å hvor kjøpte du ? hehe, masse spørsmål der ja..
Nino Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 jeg syns dette var meget nice je.. få litt kontrast ift resten av bilen. bare lakkere fanger nå.. så blir dette bra
DaggEn Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Syns det ble bra men eg venter i spenning på resten så den blir mer gjennomført Bra du ikkje tok krom på din hvite bil for det syns jeg ikkje hadde blitt noe fint..
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Er det angel eyes med xenon ? Eller angel eyes og putta på ett xenon sett? Mye kostet disse lyktene da? Å hvor kjøpte du ? hehe, masse spørsmål der ja.. Ettermontert xenon i nye lykter. Lyktene kostet ca 3000,- @ http://www.dybvik-trading.no Og ja, smaken er som baken. Jeg syntes ikke at det bare skrek at det var noe som ikke stemte, og tror at når bilen blir hellakkert, så vil det bli et fint kontrastforhold akkurat der. Men takk for innspill og meninger, folkens! Bedre enn ingen
krt_ Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Må være enig med Dr_S her. ville vært mye penere med krom når du har hvit bil, men smaken er som baken og hva er vits med angel eyes når ikke ringene vises?
Mr.Plow Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Bra du tok svarte lykter, kromlykter er så JALLA. Det ser faktisk helt forferdelig ut med kromlykter. Egentlig jeg liker lykter med separate blinklys også. Men det er mindre viktig enn krom vs. svart. Bilen blir bra når du får lakkert, men la listene være svarte.
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Må være enig med Dr_S her. ville vært mye penere med krom når du har hvit bil, men smaken er som baken og hva er vits med angel eyes når ikke ringene vises? Hmmm.. hvorfor må dem vises og lyse glorete om dagen, når de lyser pent og behagelig "hvitt" i skumringen/dunkelt/om natten? Det er ikke så veldig mye mørke som skal til før man ser dem. Jeg syntes ikke at det blir -så- fint når angeleyes bare *stikker* ut fra bilen og lyser imot deg om dagen. Da blir det jo enda værre på natten. Men men... delte meninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå