CeRwiN Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 "Ei linerle har tatt bolig i motoren til en BMW ved et bilverksted i Sveio. Nå er hun blitt mor til seks fugleunger, og verkstedsjefen har erklært bilen fredet inntil videre." http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118271 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Var denne tråden som ble posta først, så jeg skriver her . Valgte ihvertfall riktig merke den linerla. Viktig å gi barna en trygg og god oppvekst . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Helt utrolig at de kan blåse opp den saken der så voldsomt. Har stått om den fuglen i avisa nesten hver dag i det siste. Greit nok at Haugesunds avis tar det med, men at det kommer i VG får meg til å lure på hvor lite som skjer i landet. Skal forbi der nå, skal jeg ta bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Kvalitetsbevist fugl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Bare sette på motorvarmeren der, så kan linerlemamma ta seg litt fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå