730i Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Dette burde fixe saken http://www.bimmerboard.com/forums/posts/204985
antiloop Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Dette burde fixe saken http://www.bimmerboard.com/forums/posts/204985 Samme lyd på femmern jeg kjøpte forrige onsdag også, irriterende lyd så jeg får teste ut denne diy`èn...
gkjernaas Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Endelig en forklaring på det og ja... NB! Hender i blant at vinduene mine senker seg når jeg låser opp bilen... Er det sant at det er fordi temperaturen inni bilen er over et visst antall grader, eller er det bare at bilen min har en egen sjel?
icc Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Dere har fått mus eller fugl i biln, eller så kan det være en bever som har krøpet inn eksosrøret!
Simen Malerbakken Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Endelig en forklaring på det og ja... NB! Hender i blant at vinduene mine senker seg når jeg låser opp bilen... Er det sant at det er fordi temperaturen inni bilen er over et visst antall grader, eller er det bare at bilen min har en egen sjel? Uten at jeg kjenner BMW sine sensorer høres dette for meg mer ut som mygel med komfortautomatikken, dvs at feks microbryteren til automatisk heve og senking av rutene henger. Det er jo slik at om nøkkelen holdes i endepossisjonen vil den heve eller lukke vinduene (Heve ved låse opp og senke ved låse igjen)
kårekloak Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Det er vanlig at det kommer lyd fra klimanlegget etter at tenningen er skrudd av. Det er en mindre 'klima' vifte bak i dashen som kontrollerer hva slags temperatur bilen holder. Denne skrus av ca 30min etter at tenningen er slått av, og starter med engang man åpner døra.Ingen fare med andre ord. Er det også sånn på e34?`Har en 96 modell med akuratt samme symptomene, med AC!
kårekloak Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Det er vanlig at det kommer lyd fra klimanlegget etter at tenningen er skrudd av. Det er en mindre 'klima' vifte bak i dashen som kontrollerer hva slags temperatur bilen holder. Denne skrus av ca 30min etter at tenningen er slått av, og starter med engang man åpner døra.Ingen fare med andre ord. Er det også sånn på e34?`Har en 96 modell med akuratt samme symptomene, med AC! Ingen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå