Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

Endelig en forklaring på det og ja...

NB! Hender i blant at vinduene mine senker seg når jeg låser opp bilen... Er det sant at det er fordi temperaturen inni bilen er over et visst antall grader, eller er det bare at bilen min har en egen sjel? :P

Skrevet
Endelig en forklaring på det og ja...

NB! Hender i blant at vinduene mine senker seg når jeg låser opp bilen... Er det sant at det er fordi temperaturen inni bilen er over et visst antall grader, eller er det bare at bilen min har en egen sjel? :P

Uten at jeg kjenner BMW sine sensorer høres dette for meg mer ut som mygel med komfortautomatikken, dvs at feks microbryteren til automatisk heve og senking av rutene henger. Det er jo slik at om nøkkelen holdes i endepossisjonen vil den heve eller lukke vinduene (Heve ved låse opp og senke ved låse igjen)

• 5 years later...
Skrevet
Det er vanlig at det kommer lyd fra klimanlegget etter at tenningen er skrudd av. Det er en mindre 'klima' vifte bak i dashen som kontrollerer hva slags temperatur bilen holder. Denne skrus av ca 30min etter at tenningen er slått av, og starter med engang man åpner døra.

Ingen fare med andre ord.

Er det også sånn på e34?`Har en 96 modell med akuratt samme symptomene, med AC!

Skrevet
Det er vanlig at det kommer lyd fra klimanlegget etter at tenningen er skrudd av. Det er en mindre 'klima' vifte bak i dashen som kontrollerer hva slags temperatur bilen holder. Denne skrus av ca 30min etter at tenningen er slått av, og starter med engang man åpner døra.

Ingen fare med andre ord.

Er det også sånn på e34?`Har en 96 modell med akuratt samme symptomene, med AC!

Ingen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...