Gå til innhold

Min E21 323i - "veteran-/søndagsbil-prosjekt"


Orjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva skjer med bilen?? :D:D

Ikke no' :lol: har hatt ferie i en måned, og har brukt masse tid på hytte-vedlikehold, så 323'n står ensom og forlatt i garasjen :oops:

Fy skam! :lol:

Har man stor garage, masse brukbart verktøy, fin bil, så skal man drite i resten.. Da skal man være fornøyd med ett bittelite gammelt hus, bare man har noe å oppholde seg i liksom :lol:

Neida.. Hus og hjem er viktig, og det samme med hytte når man trenger ett sted for seg selv å slappe av på. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn er det, men jeg har jo heller ingen hast med prosjektet mitt - den skal jo ikke registres før i 2010...

Men jeg har i hvertfall kjøpt litt deler, så da er jeg jo i gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du vente pga veteran?

Er det ikke bare å få bilen ferdig etter lommebok og tid og se da når den er ferdig,hadde jeg blitt ferdig før hadde jeg ikke klart å ha den i garasjen strøken uten skilter,må jo brukes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Da har jeg endelig fått jobbet litt på grombilen. Den står i en garasje et stykke unna, så det er ikke ofte jeg får sett noe til den, men nå fikk jeg tatt meg en tur - og den var penere enn jeg husket :D Nuvel -bremsene henger ikke på lenger og bilen ruller lett og fint :) Har ikke satt på de nye skivene og caliprene som jeg kjøpte av propan, men det kommer etterhvert.

Har også konstatert at bilen har diffsperre 8) fant ikke det ut før nå - 2 dager etter at jeg kjøpte en sperreklump fra trøndelag :roll:

Uansett - nå har jeg virkelig lyst til å skru bil! Tenker jeg tar meg en avspaseringsdag til uka og får start på'n; nye plugger, nytt batteri, olje og filter +++ skal gjøre susen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ditte blir garantert ett prosjekt å følge med frammover;)

e på jakt etter e21 sjøl, men som sakt ekje d så lett å finne nåke som e i nåke lunde fin stand..

men den som leiter, den finner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Joda - jeg tok med nytt batteri og skulle starte'n, men det skjedde ikke en dritt - det var still som i graven :? Jeg tenkte da at det måtte være no kontaktleifer, og når jordingen ble ordnet så startet den på et kick! :D

Så da er det hvertfall liv i gamla, og nå har demonteringen begynt for alvor - støtfangere, lister, lys, og interiør (untatt dashbord) er skrudd av. Skal ut med motor og ruter i løpet av høsten, og rustsveising og lakk i løpet av vinteren. Begynner i ny jobb nå 1. oktober, så kommer nok til å bruke noe tid der, men samtidig er det en jobb med nær tilknytning til karroseri- og lakkverksted, så jeg satser på litt "frynsegoder" :P

Har fått tak i 15" Alpinafelger (svært vanskelig å få tak i) og skulle få et par Recaro stoler fra en kar på forumet her, så da har jeg jo ingen unnskyldning for ikke å sette i gang :wink:

Spekulerer litt på å forandre farge fra Henna til en eller annen metallic; Polaris (sølv), Ascot (grå), Anthrazit (mørk grå) eller Stratos (mellomblå).. men Henna er jo originalfargen da... Time will tell 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...