kilronan Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Som en annen sier her, få av Rieger dekalene så er mye gjort her. Og sett på andre baklykter. NEI, ikke lexus
hav Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Hei Du kjøpte bilen...du likte den..ingen kritisering fra meg, Kun gratulasjoner!!! mvh Hav
sindre21 Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 likte bilen godt jeg gjør den som du vil den skal være er du som skal kjøre den ikke orginal politiet
j0lle Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Fjern dekalene Fjern vingen bak Sett inn netting i bakfanger! kjøp nye baklys! Syntes bilen var veldig fin. Pene felger, og ikke minst strøken farge. Men i mine øyne bør du gjøre endringene over. Da blir den enda mer nice
Drage Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 Har ikkje sett noko på denne bilen eg, var slik no når eg kjøpte den. Men eg har slete av merket på panseret og montert g.lysa. Skal nok ha av vinga og merka ja. Nettingen skal og monteres. Skal nok lage denne bilen her like fin som den forrige Som eg savnar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå