ingard Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Riv av litt rieger-merker her og der, så har du deg en knall bil. Ser bra ut fra de bildene der.. Men vi trenger flere Baklyktene var ikke pene. Få på røde og hvite, for de der virker blåe... 318? Årsmodell?
Drage Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Merket på panseret er borte alt Baklys er på veg.
-fek- Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Gratulerer, finfin bil Gjekk i Sogndal før om eg ikkje hugser feil.. litt rust her og der, eller? du trenger tåkelys vertfall..det er eit must
Drage Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Tåke lysa vart montert 10 min etter bilda vart tatt. Rust,niks. Kom rett fra lakering på bilda.
Trulsen Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Fin bil Få deg gitter så blir det bra. Og nye baklykter, som en nevnte her
|Andreas| Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Ser ut som en pen bil dette, men ta av alle de store Rieger merkene. Blir nok bedre uten
Steffan C Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Gratulerer med ny bil. Ikke min smak de felgene og hekkspoileren .
Hylland Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Likte ikkje felgene så godt, men ellers var den rå... Men eg er sikker på at Drage klarer å lage ein JÆVLI kul/fin bil ut av denne... Han hadde jo tross alt ein av dei finaste E34 her i landet etter mitt syn... Km.stand?
Hammerstad Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 syntes det blir for mye, du kan spare oss for den bak spoilern... aldri likt store spoilere på bmw, eller noen biler for den saks skyld...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Som en annen sier her, få av Rieger dekalene så er mye gjort her. Og sett på andre baklykter. NEI, ikke lexus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå