Morten318 Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Kjipt med de med epaen som står i sandbunkeren der før tunnelen lars.. møtes en dag snart igjen og slå av en bmw snakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 Hei, hvor har du kjøpt leppa og m3 innsattsen bak? Innsatsen bak kjøpte jeg på Ebay Leppa husker jeg ikke helt, Koed tror jeg. Ellers mener jeg Scheidmann har også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 Kjipt med de med epaen som står i sandbunkeren der før tunnelen lars.. møtes en dag snart igjen og slå av en bmw snakk? He he, ja du sier noe... men var lite å si på det gitt... så ikke at de kom bak en gang pga en Voyager blokka utsikten (men han stoppa de jo ikke av en eller annen grunn) Ja det kan vi jo gjøre! I følge planen blir det noe lakking's om ca en måned (har finni ny lakkerer nå, så da går det nok i boks ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Da skjer det endelig noe! Endring i planene: M3 fanger, M3 speil og M-lister er dermed innkjøpt Har ikke DTM leppa, men den skal på etterhvert sammen med splittere... Blir vel til å sitte å pusse ned speil og fanger i romjula for så å få det lakkert like over nyttår. Håper på å ende opp med ca noe sånnt: Da nærmer vi oss skikkelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Blir bra detta Lars.. Får si ifra om du trenger hjelp til montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Slik ser min ut med de samme modsene som du har planer om å sette på! Tror det er samme farge å. hva heter fargen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Skjer det noe her snart? Jeg vil også ha rød E36! Er så nydelig farge på E36 i kombinasjon med svarte lister... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 hva skal du med rød når du har grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Lakkere? Konstaterer bare fakta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 rød bil er flott, så lenge den ikke er falma liker planene fortkjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hehe, hyggelig at noen faktisk følger med her da, jeg som er så dårlig på å oppdatere og legge inn bilder. Det som har skjedd nå er: - M3 fanger er på - M Listene er på - M Speilene er på Sideskjørtene er satt på i kveld faktisk. MEN da jeg hentet bilen i dag fra lakk hadde ikke lakkereren hatt tid til å lakke bak-fangeren helt ned, så det blir tatt til Mandag (ingen krise) Det andre er at en eller annen FUCKFACE har bulka meg mellom nyrene når den har vært utenfor lakkverkstedet. Er en smal sak og få rettet opp, men uansett J*vlig bittert Positive ting: Bilen er nå så godt som rustfri, så ting går fremmover og jeg skal prøve å smelle inn noen bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Og jo, en ting til, har bestillt GT-splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 flott flott flott blir bra få ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Bilder! Burde se skikkelig bra ut med de oppgraderingene. Klaget til de som lakkerte bilen angående den bulken? Får sannsynligvis beskjed om at de ikkje he noge ansvar når bilen står utenfor, men er verdt å prøve seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 LAkkeringen er på "vennetjeneste-basis", så ber han bare se på det når jeg leverer den på Mandag igjen. er neten så jeg kan presse den ut selv virker det som. Er det aluminium grillramma er laget av? Hehe, skal prøve å ta noen bilder i starten av neste uke Fristende å slenge på sommerhjula snart også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå