Gå til innhold

E36 M3 TURBO VURDERES SOLGT!


Iver
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er nesten 100% sikker på at 6 trins kassa passer. :D Men en bra 5 trins til M3, skal holde bra det også. Hva har skjedd med kassa de??

Er sannelig ikke helt sikker. Når motor står på tomgang, kasse i fri, og clutchen ute så er det en skrangle lyd. Trykker jeg clutchen inn så forsvinner lyden. Må nesten være kassa da.

Tips om kasser mottas med takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som lager på inngående aksel er dårlig. Tror du kan kjøre lenge før du vil merke noe annet enn ulyd. Har en kompis som har en gammel bmw kasse i en 240. Høres ut som om den skal detonere hvert øyeblikk, men har holdt i 2 sesonger. Har forresten ca 500 hk/650 Nm i den. Men kan jo være kjekt å ha en i reserve hvis den tar kvelden likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S A T A N...... :twisted::twisted: "

no veit æ ka ækte kjælihet e" hehe

Kan ikkje si nåkka anna, va første test turen min i dag med M3 turboen, blei sikkert 5 mil :D . Detta e noe av det råeste som jeg har kjørt som er hjemmelaget!!!!

Har testet bla. M3 e36/46, M5, M6. men er ingenting som kan stille opp mot så mye blod svette å tårer som IVER har putta ned i bilen sin. Å at alt fungerer så bra.. Dette står d respekt av synes jeg!!

kjørte på lavft laddetrykk og feit bensinblanding, men forde spiser den motorsykkler til frokost... (hysj hysj) hehe

Håpe du kom deg heil hjem fra tromsø...

Hei Magga, du glemte å nevne xm`en min. Den går jo som et uvær! :lol: Stille opp til drag anytime! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kom meg hjem...

Mulig vi knerta kassa i dag Ole, men men den e nok sliten nok etter såpass med mil. Får lete meg ei ny.

Kjedeli d dær, men når du akksa med TK så fikk den jo litt juling... :shock:

si noifra når du skal ha olje så skal æ fikse deg en orntli pris på det. går jo fint å overhale kassa åsså, men e sikkert litt stress når d endeli e blitt sommer å bilen rulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kom meg hjem...

Mulig vi knerta kassa i dag Ole, men men den e nok sliten nok etter såpass med mil. Får lete meg ei ny.

Kjedeli d dær, men når du akksa med TK så fikk den jo litt juling... :shock:

si noifra når du skal ha olje så skal æ fikse deg en orntli pris på det. går jo fint å overhale kassa åsså, men e sikkert litt stress når d endeli e blitt sommer å bilen rulle

Ja du har vel rett i det, men tok snillt igang da, va ikkje akkurat dumping av clutch, men men, nokka gir seg når det blir moment, det e no sikkert. Og moment e det nok av, særlig når slangen hoppa av, da ble den en råtass.

Jau ska si ifra når e treng. Nå e det faktisk lyd med clutchen inne og, så vet ikkje helt e k det kan være, men det skrangle værre med clutchen ute, e vel lager eller nå en plass som har tatt kvelden. Men den kjem litt og går enda den lyden. Men en ting e no sikkert, det e ikkje rett iallefall, hehe... Driv no å lete meg kasse, blir ikkje å plukke sund før e har deler. Det merkelige e jo at den e tight i alle gir, slipp ikkje på clutchen, ingen nykking eller nå :?

Takker for tips folkens, ska komme opp med nån teasere/film/bilder etterhvert.

Ole: Du kan jo få Mads tel å legge ut den uskyldige rævslenginga over tverrforbindelsen.

Mengden treng litt brød og sirkus, hehe :D

E bare å fortsette å komme med kasser tel salgs som dokk har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten alle filmene hær nå, fikk dem på CD hos mads i dag. Va stili på ene filmen dær æ kjørte kapp med ene sykkelen :P hehe

Veit ikkje om æ tør å legge dem ut, snuten e jo å svime inne på foruman å ser. Kjedeli å miste lappen pga nåkka sånn.

Skal se om æ får noen til å " redigere" meg bort. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...