RenZor Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Gratulerer så mye Custom! Å bli pappa må vel være noe av det største i livet BMW - tråbil/elektrisk hørtes ut som en finfin gave til junior ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 grattis custom ed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 gratulerer med dagen... barn er moro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer ! Er vel enda noen år til jeg skal ha en slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgsninja Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer! Snart 9 mnd siden jeg selv opplevde dette, det er stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Grattis , og velkommen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer så mye. Alltid artig med unger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer så mye begge to. og velkommen i rekken som bimmers-pappa. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer! Kommer vel etter om en liten stund håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer så mye. Er 5 mnd siden jeg opplevde det samme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå