Gå til innhold

Integrert tlf i BMW


Meinert
 Share

Anbefalte innlegg

Så var det tlf da. har funnet ut at et simkort fra chess fks er for nytt til 97mod tlf som står i bilen min men at et telenorkort virker som bare det. Men, der er vell alltid et men da... Finnes der en lur løsning eller et eller annet man må gjøre for å få tlf til å gå på når bilen starter? Den jeg har er litt rar til tider og går gjerne på når tenninga blir satt i 1 men slår seg av så fort bilen starter. Er det slikt det skal være eller kjære medtrafikanter? Setter pris på oppklarende tips... Er fortsatt på utkikk etter en man cd til bmw 728 97 mod om noen har en bra en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallfall løysning på deet første problemet ditt ;) I bagasjerommet, i "boksen" til telefonen er det ein ekstra sim-kort lesar. Den er ikkje så kravstor så den trur eg skal ta sim-kortet frå Chess og :) Eg hadde same problemet, berre med Talkmore, fekk tips om dette og det virka godt som gull! Sit bak eit deksel på venstre side i E36, reknar med det er noko sånt i din og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallfall løysning på deet første problemet ditt ;) I bagasjerommet, i "boksen" til telefonen er det ein ekstra sim-kort lesar. Den er ikkje så kravstor så den trur eg skal ta sim-kortet frå Chess og :) Eg hadde same problemet, berre med Talkmore, fekk tips om dette og det virka godt som gull! Sit bak eit deksel på venstre side i E36, reknar med det er noko sånt i din og...

er denne boksen til store eller små sim kort?

Jeg er ikke sikker på om jeg har en boks baki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallfall løysning på deet første problemet ditt ;) I bagasjerommet, i "boksen" til telefonen er det ein ekstra sim-kort lesar. Den er ikkje så kravstor så den trur eg skal ta sim-kortet frå Chess og :) Eg hadde same problemet, berre med Talkmore, fekk tips om dette og det virka godt som gull! Sit bak eit deksel på venstre side i E36, reknar med det er noko sånt i din og...

er denne boksen til store eller små sim kort?

Jeg er ikke sikker på om jeg har en boks baki?

Den er til store. Men du får tak i "adapterar" som du set små sim-kort inni for å få det til å bli stort. Ganske sikker på at du har den boksen jo...eg var heller ikkje klar over at den var der før eg fekk vite det. Leit så skal du finne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...