Gå til innhold

spørsmål om justerbare senkesett


magnusble
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte FK sitt justerbare sett hos OS bildeler i forgårs. rett over 7000kr fremme og bak. Vet ikke om du får det oppdelt. Virker som ok kvalitet. Er ikke rustfritt, men jeg tror det er vedlikehold som er avgjørende om det holder eller ikke... De rustfrie settene irer de og.

OS hadde kampanje på disse FK settene ut mai. Er du rask får du kansje kjøpe et til kampanjepris enda.... Bare si at du har blitt anbefalt dit av Grombil.com :-) (Snakk med Ove)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte FK sitt justerbare sett hos OS bildeler i forgårs. rett over 7000kr fremme og bak. Vet ikke om du får det oppdelt. Virker som ok kvalitet. Er ikke rustfritt, men jeg tror det er vedlikehold som er avgjørende om det holder eller ikke... De rustfrie settene irer de og.

OS hadde kampanje på disse FK settene ut mai. Er du rask får du kansje kjøpe et til kampanjepris enda.... Bare si at du har blitt anbefalt dit av Grombil.com :-) (Snakk med Ove)

Takker, har sendt dem mail nå :) så får høre med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å ringe... De har mye arbeid nå om dagen... Han sa at de hadde fått inn et parti som var sponset av FK... er du heldig kan du sikkert få til kampanjepris. Hvis ikke har vi jo eyecandyracing.no sitt sett... Kjenner ikke kvaliteten på dette så du får høre rundt litt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg senkesett i dag :D

ble et KONI justerbart :) fikk det får 7500.. har kosta over 10,000

Snakker vi om GULE KONI? De er justerbare, men ikke i høyde... Kun tre, fire trinn i hardhet\tilbaketrekk... VEldig gode greier for all del. Har hatt det på flere biler, men de gir deg ikke mulighet for justering av bilens høde desverre...

Med mindre du har kjøpt et annet sett en de jeg tenker på? Vet Schmiedmann.dk selger noen justerbare med koni dempere... Det er jo egentlig fjæra som er justerbar og ikke demperne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...