edition Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 http://wno38435.web09.talkactive.net/Film/RonMyRide.wmv Hahahaha... skikkeli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 ROFL, syk humor d dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Fornuftig bruk av Ford... Men moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 ikke sykt bra da. litt bra kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 he he god bruk av ford Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 stakkar Ford Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Ford i sin rette sammenheng F:fixes O:ordnes R:repareres D:daglig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Kul idee... fikk dratt den langt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 må innrømme at jeg fikk dagens latter av den filmen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Syns ikke Ford'en så så dårlig ut at den fortjente enn så brutal omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammerstad Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Er den beste filmen da... syntes ikke skorta ble noe styggere etter at de hadde "råna" den opp jeg... heller finere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Bra de herpa en Ford da, og ikke en E30. Er alt for få E30'r igjen til at de kan brukes på en slik måte synes jeg da, så derfor var det bra at de brukte en Ford. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Herregud for en morsom film, fikk meg en god latter nå . For meg som ALDRI har likt ford, så var det en nytelse å se den knuses av den giga gravemaskinen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 HAHAHA.... Lokale banditter! Disse har laget mye anna morro også.... Sjekk nettsiden deres.... http://www.v-ting.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvorfor har dere så mye imot Ford? Har dere glemt de gode gamle mustangene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå